کد خبر: 1029686
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم‌آباد خبر داد؛
بیرانوند با اشاره به فعالیت گروه های جهادی بسیج در مقابله با کرونا، گفت: در قالب اجرای طرح کمک های مؤمنانه 16توزیع هزار و 800 بسته معیشتی توزیع شده است.

جعفر بیرانوند، در گفت و گو با خبرنگار جوان از لرستان، اظهار داشت: به همت گروه‌های جهادی بسیج دو کانال آب رسانی به طول حدود 1000متر ایجاد و دو باب منزل برای محروم احداث شده است.

وی افتتاح کارگاه تولید ماسک خانگی در خرم‌آباد خبر داد و افزود: بیش از سه هزار ماسک توسط گروه‌های جهادی بسیج توزیع شده است و پنجم آذر ماه به مناسبت روز بسیج مستضعفین 20هزار ماسک دیگر توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم‌آباد از توزیع 150بسته لوازم التحریر و 100بسته آموزشی بین دانش‌آموزان مناطق محروم و توزیع هفت سری جهیزیه بین زوج‎‏های نیازمند خبر داد و گفت: 16 هزار و 800 بسته معیشتی بین مناطق محروم و حاشیه نشین خرم‎آباد و بیماران کرونایی نیز در قالب طرح کمک‌های مؤمنانه توزیع شده است.

وی از  توزیع 40عدد کارت هدیه هر کدام به مبلغ 260هزار تومان، اشتغال 30نفر، توزیع چهار هزار بسته بهداشتی بین بیماران کرونایی و آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: ضدعفونی40 نقطه‌ از محلات حاشیه نشین و فقیر نشین توسط 260گروه جهادی انجام شده است.

بیرانوند با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون 70 هزار و 900 لیتر ماده ضدعفونی توزیع شده است، عنوان کرد: 70گروه جهادی در قالب421 نفر، در بحث غربالگری فعالیت داشتند.

وی با بیان اینکه در این ایام کرونایی 10 هزار خودرو ضدعفونی شده است، افزود: تعداد یگان موتوری در بحث ضدعفونی نیز  30یگان موتوری فعالیت داشته‌اند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه خرم‌آباد به فعالیت 238 گروه جهادی محلات  در خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد: 30گروه اقشاری در زمینه فرهنگی با اداره فرهنگ و ارشاد جهت مبارزه با کرونا و مشاوره حضوری خانه به خانه فعالیت دارند.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار