کد خبر: 1029532
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸
مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی صبح امروز با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولان کشور برگزار شد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سعید اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدعلی شهیدی، ضمن قرائت پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی، گفت: بنده هم درگذشت این عالم بزرگوار را خدمت مقام معظم رهبری و مردم خوب کشورمان، به‌ویژه جامعه ایثارگری تسلیت عرض می‌کنم. حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی دوره طولانی را در عرصه‌های مختلف توفیق خدمت داشت، ولی اوج شکوه دوران خدمتی ایشان و یکی از توفیقات بسیار بزرگ ایشان، هفت سال خدمت صادقانه در بنیاد شهید و امور ایثارگران و توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران بود.

وی افزود: همان‌طور که حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) تأکید فرمودند، خدمت به خانواده معظم شهدا، خدمت به پیامبر گرامی اسلام (ص) است و چه توفیقی بالاتر از اینکه انسان بتواند در خدمت خانواده‌های عزیز ایثارگر باشد.

معاون رییس جمهور اخلاق‌مداری، تواضع، ولایت‌مداری، حس نوع‌دوستی و دلسوزی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی را از ویژگی‌های برجسته و خصوصیات اخلاقی بارز وی خواند و اضافه کرد: خارج از مسائل کاری، بنده یک ارتباط نزدیک عاطفی با ایشان داشتم. شاید حدود ۲۷ سال، چه دورانی که در حج و زیارت توفیق خدمت داشتم و چه قبل و بعد از آن در دوره‌های مختلف، نسبت به ایشان ارادت داشتم. دوره کوتاهی که توفیق داشتیم در خدمت مرحوم شهیدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران بودیم، شهادت می‌دهم که ایشان با همه وجود نگاهشان خدمت به جامعه ایثارگری بود.

وی تأکید کرد: اوج کارنامه خدمت حجت‌الاسلام و المسلمین شهیدی در عمر بابرکت ایشان در خدمت انقلاب و نظام جمهوری اسلامی، از قبل انقلاب اسلامی تا به امروز که با ایشان وداع کردیم، خدمت به جامعه ایثارگری بود که ان‌شاءالله هم ذخیره آخرت ایشان است و هم درسی برای عزیزانی باشد که در خدمت جامعه ایثارگری هستند.

گفتنی است، پیکر حجت الاسلام والمسلمین شهیدی، نماینده، ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران پس از اقامه نماز به امامت آیت الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران به شهر ری منتقل و در جوار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به خاک سپرده خواهد شد.
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار