کد خبر: 1029462
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
" یاداشت "

به گزارش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان شهزاد بهادری در یاداشتی سراسر درد واعتراض به مدیران بی تعهد وشاید...می نویسد؛  حتما میپرسید چرا؟وقتی معاون وزیر بهداشت، جناب دکتر ملک زاده، بعد از گذشت حدود  9 ماه از کُشت و کشتار ویروس کرونا در کشور ،فعالیت وزیر بهداشت را ناکارآمد می خواند،  غافل از این که اگر گناهی  بوده خود نیز در آن شریک است  !

البته جای سوال ریزی هم وجود دارد؛ چرا جناب ملک زاده بعد از  این مدت، روزه سکوت خود را شکسته؟

 آیا  این افشاگری جهشی برای  به دست آوردن صندلی در دولت  1400 بوده یا واقعا بزرگوار میخواستند با عذاب وجدان نخوابند و به ملت داغدیده کمک کنند؟

وقتی  دیگر خبری از 18 میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی بر سر سفره مردم نیست، و به قول یکی از نمایندگان مجلس ،بعضی از مردم نان شب شان را از زباله‌های آقازاده‌ها باید تهیه کنند!

وقتی گوجه ها در مرز عراق اجازه ورود نمی گیرد و  میگندد و همانجا چالش می کنند تا بیشتر گندش در نیاید!  اما در کشور خودمان با قیمت گزاف (کلیویی 12هزار تومان) مردم باید آن را خریداری کنند  تا فقط با آن یک وعده غذای خانواده را تهیه کنند!ین بی انصافی ها یعنی چه ؟چه توجهی برای این تورم زایی دارند.

وقتی مدیریت بحران کرونا بعد از چند ماه فریادِ تیم های سلامت کشور، برای پیدا کردن راه حلی که بتواند آمار مرگ و میرها را کمتر کند، در روزهای آخر پاییز دست به اقدام قرنطینه نیم ‌بند می‌زنند و این طرح را با کاهش ۱۰ درصدی مراجعه‌کنندگان بیمار، ((موفق می‌خوانند !)) وقتی دعواهای وزیر و معاون وزیر بهداشت میشود شفاف سازی و  خبر خوب !و مطالبه‌گری یک روزنامه نگار می‌شود تشویش اذهان عمومی !

وقتی هر روز دست یک سری اختلاس گر و مافیای احتکار ،قاچاقچی دارو که داروهای مورد نیاز مردم را از کشور خارج می کنند رو می‌شود و  آب از آب تکان نمی خورد!

وقتی شبکه خبر، فیلم تولید خطوط روغن خوراکی  و کار آفرینی را در کشور پخش می کند که می‌تواند اضافه بر مازاد مصرفی کشور تولید داشته باشد .((اما قیمت ها از جایش تکان نمیخورد! ))

وقتی حرف از درمان فوج فوج مردم می شود  بدون اینکه فکر کنند  این همه آدم !! عزیز و پاره تن  هموطنانی بودند که تا آخرین لحظه به مدیریت بحران و تیم سلامت کشور ایمان داشتند!

وقتی در روزهای پایانی تابستان سه میلیون،جوجه  را زنده به گور کردند وعرضه این را نداشتند آنهارا در اختیار بسیج قرار دهند تا بین روستائیان تقسیم کنند وحداقل گوشت مصرفی آنان را تامین کنند.

 و در روزهای اول پاییز قیمت مرغ را چند برابر و آب از آب هم تکان نخورد!

وقتی فروشگاههای لوازم تحریر که کمترین مشتری را دارد و نیاز دانش آموزان وحداقلی ملزومات جامعه فرهنگی کشور است بسته می شود اما در ادارات و سازمانها مردم همچنان بدون رعایت فاصله اجتماعی و  پروتکل های بهداشتی با کمترین تهویه مناسب در حال خدمتگذاری ! به کرونا! ببخشید به مردم هستند.( نمونه داروخانه های هلال احمر،ثبت اسناد.... ‌

به همین لحاظ بهتر است بعضی از مسئولین قرنطینه شوند تا مردم بدانند کسی بابت مدیریت !! حقوق نمی گیرد و اگر مشکلی هم وجود دارد به دلیل رعایت نکردن قرنطینه بوده و خودشان فکری به حال مشکلات خود بکنند .

،

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر