کد خبر: 1029461
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
" یاداشت"

تقویم روی میزتان را مرور کنید غروب آذر ماه نزیک است.بعضی مواقع بد نیست بعضی وعده های خاص را به یاد برخی انسان های خاص بیاوریم.اسفند ماه سال 98 بود که به نقل از خبرگزاری موج ،رضا اخوان، مدیرمنطقه 4 شهری اصفهان گفت: پس از 10 سال،میدان شهدای هسته ای (سه راه پینارت) اصفهان تعیین تکلیف شد و با توجه به ازادسازی های 100 درصدی، تنها بخش هایی از پیاده روها، مسیر دوچرخه و مسائل جزئی مانده که مطمنا تا پایان هفته اینده به بهره برداری می رسد...

تیر 99 هم خبری نشد تا اینکه همین مقام در تاریخ 30 تیرماه 99 به نقل از خبرگزاری ایمنا، در کمیته مربوط به این موضوع در شورای شهررئیس کمیته پایش، نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مقرر شده است پروژه میدان شهدای هسته ای اصفهان تا پایان آذر ماه در اختیار شهروندان قرار گیرد.

درهمان جلسه نیز از نیاز به مبلغی بالغ بر 4.5 میلیارد تومان برای ما بقی آزاد سازی ها حرف و حدیث هایی به میان می آید...

با این توضیح، هنوز ازاد سازی ها به صورت کامل انجام نشده و بعید به نظر می رسد تا پایان آذر ماه کار این میدان که یک میدان نه چندان با اهمیت در شهر اصفهان است، توسط شهرداری اصفهان به فرجام برسد.

لذا بر آن شدیم تا بدانیم چرا آقای اخوان، مدیر منطقه 4 در روزهای پایانی سال 98 از اتمام آزادسازی میدان و بهره برداری از این میدان تا نهایتا اواسط اردیبهشت 99 خبر می دهد، در حالی که چندماه بعد از نیاز به حداقل 4.5 میلیارد تومان برای آزادسازی ها خبرهایی به گوش می رسد؟!!!!

این حجم از تناقض در سخن مدیر شهری منطقه 4 نشان از عدم هماهنگی بین بخشی دارد؟ یا اینکه مسائل دیگری وجود دارد؟

رضاصالحیپژوه - روزنامه نگار

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر