کد خبر: 1029437
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۹
رئیس‌جمهور امریکا ول‌کن ماجرا نیست و گفته که قصد دارد از ۱۲۵ درصد انرژی‌اش برای اثبات تقلب در انتخابات استفاده کند. ترامپ، دفتر فدرال امریکا را هم به چالش کشیده و از اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری امریکا دعوت کرده درباره تقلب تحقیق و تفحص کنند. موضوعی که واکنش اف‌بی‌آی را در پی داشته است: «مدارک تقلب را بدهید.»
سرویس بین الملل جوان آنلاین: شماری از نزدیکان دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا می‌گویند «دفتر تحقیقات فدرال» (اف‌بی‌آی) از آن‌ها خواسته شواهد مربوط به ادعای تقلب در انتخابات را ارائه دهند. به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، مت برینارد، تحلیلگر آماری ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ که مدعی تقلب در انتخابات امسال است در پیامی توئیتری نوشت: «اف‌بی‌آی به صورت فعالانه و مستقیماً از «پروژه صحت هویت رأی‌دهندگان» درخواست کرده که یافته‌های خود را درباره برگه‌های رأی غیرقانونی ارائه کنند.» او نوشت: «تا روز سه‌شنبه، تمامی داده‌ها شامل اسامی، آدرس‌ها، شماره تلفن‌ها و ... را به این آژانس تحویل خواهیم داد. درخواست اف‌بی‌آی از تیم ترامپ برای ارائه شواهد بعد از آن پیش کشیده شد که ترامپ روز یک‌شنبه در اولین مصاحبه خود پس از انتخابات گفت: «اگر در اف‌بی‌آی یا وزارت دادگستری باشید، این بزرگ‌ترین چیزی است که باید در موردش تحقیق کنید. آن‌ها کجا هستند، من که چیزی ندیده‌ام.» رئیس‌جمهور امریکا که با فاکس‌نیوز گفتگو می‌کرد، گفته است قصد دارد از ۱۲۵ درصد انرژی‌اش برای اثبات تقلب در انتخابات این کشور استفاده کند. در حالی که اکثر دادخواست‌های ترامپ و تیم او در ایالت‌های مختلف درباره تقلب در انتخابات رد شده، اما او در گفت‌وگویی ۴۵ دقیقه‌ای با فاکس‌نیوز بار دیگر ادعا کرد که تقلب بسیار گسترده‌ای در انتخابات امریکا صورت گرفته است. دونالد ترامپ گفت: «این تقلب کامل است و اینکه چطور اف‌بی‌آی و وزارت دادگستری اجازه دادند که مردم از زیر بار آن شانه خالی کنند، باور نکردنی است. نمی‌دانم شاید خودشان دست دارند. این انتخابات متقلبانه بود، این انتخابات یک تقلب محض بود.»

تیم زنانه بایدن

دفتر نامزد حزب دموکرات خبر داد که جو بایدن روز دوشنبه نخستین گزارش اطلاعاتی ریاست جمهوری را دریافت خواهد کرد؛ موضوعی که نشان می‌دهد ترامپ به‌رغم ادعای تقلب، زیر بار انتقال قدرت رفته است. جو بایدن همچنین یک‌شنبه شب دستیاران ارشد کمپین خودش را برای مناصب ارشد در تیم مطبوعاتی کاخ سفید برگزید و برای اولین بار در تاریخ امریکا، کل کارکنان ارشد ارتباطی را زنان تشکیل می‌دهند. بایدن در بیانیه‌ای آورده است: مفتخرم که اولین تیم ارتباطاتی ارشد کاخ سفید متشکل از زنان را اعلام کنم. این نیرو‌های باتجربه و واجد شرایط، دیدگاه‌های متنوعی نسبت به کارشان و تعهد مشترک برای بازسازی بهتر این کشور دارند. کیت بدینگفیلد، سخنگوی کمپین بایدن و معاونش کامالا هریس، به عنوان مدیر ارتباطات کاخ سفید خدمت خواهند کرد. او در زمانی که بایدن، معاون رئیس‌جمهوری امریکا بود، مدیر ارتباطات بایدن بود. سیمون سندرز، از مشاوران ارشد کمپین بایدن به عنوان سخنگوی ارشد کامالا هریس خدمت می‌کند. الیزابت الکساندر، سخنگوی بایدن در زمان حضور در دولت اوباما، به عنوان مدیر ارتباطاتی جیل بایدن، بانوی اول آتی منصوب می‌شود. دیگر منصوبان شامل کارین ژان پییر و اشلی‌اتین از مشاوران ارشد کمپین بایدن هستند. ژان پییر، از دیگر مقام‌های دوران اوباما، معاون مطبوعاتی اصلی می‌شود و اتین به عنوان مدیر ارتباطات کامالا هریس خدمت می‌کند. پیلی توبر که به عنوان مدیر ارتباطات برای ائتلاف‌های کمپین بایدن – هریس کار می‌کرد، به عنوان معاون مدیر ارتباطات کاخ سفید انتخاب شده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار