کد خبر: 1029332
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
ائتلاف «فتح» عراق:
ائتلاف «فتح» عراق به ریاست «هادی العامری» ضمن محکومیت شدید جنایت ترور شهید «فخری زاده»، گفت: چنین جنایتی قطعا به قدرتمندتر شدن جمهوری اسلامی ایران منجر خواهد شد.
 
 
سرویس بین الملل جوان آنلاین:‌ ائتلاف «فتح» عراق با صدور بیانیه ای به جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» توسط تروریستها واکنش نشان داد و این جنایت را به شدت محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، این ائتلاف به ریاست «هادی العامری» در بیانیه خود تأکید کرده است: بدون شک جنایت ترور شهید فخری زاده به قدرتمندتر شدن بیش از پیش جمهوری اسلامی ایران منجر خواهد شد.

ائتلاف فتح همچنین در بیانیه خود آورده است: جنایت ترور دانشمند هسته ای ایرانی ما را از مقابله با پروژه صهیونیستی در منطقه بازنخواهد داشت. ما این حادثه را به جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت می گوییم.

این ائتلاف همچنین تأکید کرده است: واقعیت آن است که دانشمند هسته ای ایران به دست مزدوران رژیم صهیونیستی ترور شد. بدون شک ایران به این جنایت در زمان و مکان مناسب پاسخ خواهد داد.

پیشتر هم «نصر الشمری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء عراق شهادت «محسن فخری‌زاده» را به شدت محکوم کرده بود. وی این اقدام تروریست‌ها را بزدلانه توصیف کرد و گفت: به واسطه عقیده محمدی و حسینی که بر پایه الهام از شهادت استوار است، ظالمان و مستکبران را شکست خواهد داد.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشورمان را به شهادت رساندند.

اگرچه هنوز هیچ‌کس عهده‌دار مسئولیت ترور شهید محسن فخری‌زاده نشده است، اما این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار