کد خبر: 1029284
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
مردی که به اتهام سرقت سریالی گوشی‌های تلفن همراه بازداشت شده مدعی‌است از شهرستان به تهران آمده و از آنجا که شنیده‌بود، کسب و کار سارقان در پایتخت رونق دارد وارد دنیای تبهکاران شده تا بتواند با پول آن به دختر مورد علاقه‌اش برسد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید توضیح داد: دو روز قبل به مأموران کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید خبر رسید که رهگذران سارق موتورسواری را در یکی از خیابان‌های اطراف بازداشت‌کرده‌اند. وقتی مأموران در محل حاضر شدند زن جوانی خودش را به پلیس رساند و از سارق شکایت کرد. او گفت: «در حال عبور از خیابان بودم که سارق موتورسوار گوشی‌ام را سرقت کرد. من هم با فریاد از مردم درخواست کمک کردم که رهگذران موفق شدند سارق را بازداشت کنند.»

تحقیقات بعدی در این باره نشان داد که موتورسیکلت سارق هم سرقتی است و ۱۰ روز قبل حوالی کلانتری‌۱۱۵ رازی سرقت شده است. سارق موتورسوار وقتی مورد تحقیق قرار گرفت به سرقت اعتراف کرد و گفت: «من اهل شهرستان هستم. مدتی قبل بود که با دختری که اهل تهران بود آشنا شدم و به او پیشنهاد ازدواج دادم که قبول کرد. بعد از آن بود که تصمیم گرفتم همراه خانواده‌ام به خواستگاری‌اش بروم. از آنجا که پدر و مادرم طلاق گرفته‌اند هیچ کدام حاضر نشدند همراهم بیایند، برای همین به تنهایی راهی تهران شدم. وقتی به تهران رسیدم متوجه شدم که اصلاً پول ندارم. از آنجا که شنیده بودم کسب و کار سارقان در تهران رونق دارد تصمیم به سرقت گوشی تلفن همراه گرفتم. برای این کار به یک موتورسیکلت نیاز داشتم برای همین در اولین گام حوالی میدان راه‌آهن یک موتورسیکلت را که بدون قفل و زنجیر بود سرقت کردم و با آن شروع به سرقت گوشی کردم. در این مدت هم ۲۵‌گوشی تلفن همراه سرقت کردم تا اینکه در آخرین سرقت گرفتار رهگذران شده و دستگیر شدم.» در شاخه دیگری از تحقیقات مشخص شد که متهم از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً هشت‌بار به اتهام ارتکاب جرائم مختلف بازداشت شده و به زندان افتاده است. سرهنگ چنگیز ایدون، رئیس کلانتری‌۱۱۲ ابوسعید گفت: متهم برای کشف جرائم بیشتر به پایگاه هشتم پلیس‌آگاهی تهران منتقل شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار