کد خبر: 1029283
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۰
مردان شرور که در جریان درگیری شبانه یکی از گنده‌لات‌های ورامین را به قتل رسانده‌بودند با درخواست قصاص از سوی اولیای‌دم مواجه شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین: سه‌سال قبل مأموران پلیس ورامین از قتل یکی از گنده لات‌های شهر در یکی از خیابان‌ها باخبر و راهی محل شدند. اولین شواهد نشان داد حمید ۲۷‌ساله در جریان درگیری با ضربات قمه و چاقو به قتل رسیده است. با انتقال جسد به پزشکی قانونی، تحقیقات در این زمینه آغاز شد تا اینکه بنا به گواهی شاهدان حادثه دوست مقتول که دیگر گنده‌لات ورامین بود به همراه نوچه‌هایش به نام‌های ایرج، فرامرز و پیام شناسایی و دستگیر شدند. متهمان در بازجویی به درگیری منجر به قتل اعتراف کردند. سپس ایرج در اظهاراتش گفت: شب حادثه همراه نوچه‌هایم به یک مهمانی شبانه دعوت شده بودیم. در آن مهمانی حمید و نوچه‌هایش هم دعوت بودند. در حال صحبت بودیم که ناگهان آن‌ها شروع به کری‌خوانی کردند. این موضوع باعث درگیری شد و در آن درگیری نوچه‌های حمید، من را و نوچه‌های من، حمید را کتک زدند. به هر حال درگیری تمام شد و ما از آن مهمانی بیرون آمدیم تا اینکه در راه پشت چراغ قرمز دوباره با آن‌ها برخورد کردیم. این بار برادر حمید همراهشان بود که درگیری شروع شد. آنجا بود که یک ضربه با چاقو به پای حمید زدم. در ادامه فرامرز و پیام نیز مدعی شدند برای دفاع از خودشان وارد درگیری شده‌اند. پرونده بعد از کامل شدن تحقیقات به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا اینکه در اولین جلسه محاکمه قضات شعبه رسیدگی کننده بعد از شنیدن آخرین دفاع متهمان هر سه را از قتل عمد تبرئه و به اتهام قتل شبه عمد هر یک را به پرداخت دیه محکوم کردند. این حکم در دیوان عالی کشور نقض و پرونده بار دیگر به شعبه همعرض فرستاده شد. به این ترتیب متهمان برای دومین بار مقابل هیئت قضایی شعبه‌دهم دادگاه قرار گرفتند. ابتدای جلسه اولیای‌دم درخواست قصاص کردند. سپس ایرج در جایگاه قرار گرفت و بعد از شرح دوباره ماجرا گفت: من فقط یک ضربه با چاقو به پای مقتول زدم و آن ضربه کشنده نبود.

او در مورد ضربات بعدی به مقتول گفت: با نوچه‌هایم پیمان بسته‌ایم و آن را نمی‌شکنیم. در مرام ما نیست درباره جرم یکدیگر صحبت کنیم. من فقط درباره جرم خودم حرف می‌زنم. در ادامه دیگر متهمان نیز مدعی شدند ضربه‌ای کشنده به مقتول نزده‌اند و فقط از خودشان دفاع کرده‌اند.

در آخر هیئت قضایی جلسه رسیدگی را به تاریخ دیگری موکول کرد تا با احضار شاهدان حادثه و شنیدن توضیحات آن‌ها رأی مناسب صادر شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار