کد خبر: 1029197
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
ائتلاف سعودی طی ساعات اخیر سه حمله متوالی به مناطق مختلف استان صعده، فرودگاه صنعاء و دیگر استان‌های یمن داشته که تا کنون چندین غیرنظامی در این حملات شهید یا زخمی شده‌اند.
سرویس بین الملل جوان آنلاین: ائتلاف سعودی پس از ناکامی‌های اخیر در چند استان یمن، در تازه‌ترین تجاوزها، حملات هوایی به صنعاء و استان مأرب را افزایش داده است.

بنا به گزارش شبکه خبری المسیره، ائتلاف سعودی امروز دو حمله به فرودگاه بین‌المللی صنعاء کرد. از دیگر اهداف جنگنده‌های ائتلاف سعودی در امروز منطقه «عیبان» در شهر «بنی مطر» (شمال غربی صنعاء) بود.

در پی حملات توپخانه‌ای به استان «صعده» یمن (شمال - هم‌مرز با مرز جنوبی عربستان سعودی) یک یمنی به شهادت رسید و دو نفر دیگر زخمی شدند.

شبکه «المسیره» گزارش کرد، این حمله توپخانه‌ای به منطقه «الرقو» در شهر مرزی «منبه» انجام شد است.

ائتلاف متجاوز ساعاتی قبل نیز در حمله‌ای دیگر به همین منطقه سه شهروند یمنی را زخمی کرده بود که حال یکی از آنها وخیم است.

شنبه شب (دیشب) نیز در حمله موشکی و توپخانه‌ای ائتلاف سعودی به منطقه «القهر» شهر «باقم» در استان صعده یک زن زخمی شده بود.

ائتلاف متجاوز دیروز نیز هشت حمله به «صراوح» در مأرب (در مرکز یمن) داشت.

از دیگر حملات ۲۴ ساعت اخیر ائتلاف سعودی حمله به شهر «اللحیه» در «الحدیده» (غرب یمن) و شهر «سفیان» در استان عمران (تقریبا در شمال شرقی یمن) بوده است.

وزارت بهداشت یمن جمعه (دو روز پیش) اعلام کرد که در پی تجاوز  ائتلاف سعودی به صنعاء پایتخت یمن یک نفر شهید و چهار تن دیگر مجروح شده‌اند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار