کد خبر: 1029184
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از واژگونی موتورسیکلت در اتوبان بعثت به دلیل لغزنده بودن معبر خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: سرهنگ مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ در ساعت ۶:۴۵ صبح امروز یک فقره واژگونی موتورسیکلت در محدوده شرق به غرب اتوبان بعثت بعد از پل نازی آباد را اعلام کرد.

سرهنگ مومنی ادامه داد: راکب موتورسیکلت که در این محدوده در حال تردد بوده به علت لغزنده بودن سطح سواره رو به خاطر بارندگی و به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه نتوانست تعادل وسیله خود را حفظ کند و به شدت به زمین برخورد کرد.

وی گفت: تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت، بلافاصله در محل حاضر شدند و ضمن کنترل بار ترافیکی محل و ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب بیان کرد: راکب موتورسیکلت از کلاه ایمنی استاندارد استفاده کرده بود و پس از برخورد با زمین هیچ گونه آسیبی به سر وی وارد نشد و چنانچه وی کلاه ایمنی نداشت، ممکن بود حادثه ناگواری پیش آید.

وی ادامه داد: پس از آن که موتورسیکلت وی به کنار راه منتقل شد لحظاتی بعد به مسیر خود ادامه داد.

سرهنگ مومنی از رانندگان موتورسیکلت خواست حین بارش و لغزنده بودن معابر از تردد در سطح شهر خودداری کنند و چنانچه در حال تردد با بارندگی مواجه شدند با سرعت مطمئنه تا رسیدن به مقصد حرکت و از عجله و شتاب در رانندگی جدا خودداری کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار