کد خبر: 1029181
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
معاون خدمات شهری محمد شهر اعلام کرد که هیچ یک از درختان بلوار دشت بهشت محمد شهر قطع نشده است و درختان هرس شده اند، این درحالیست که پیگیری خبرنگار فارس بیانگر قطع تنه چندین درخت در همین بلوار است.

حامد نادری در رابطه با فیلمی که در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان بلوار دشت بهشت منتشر شده بود، گفت: مسئله قطع درخت در کار نیست و خدمات شهری در صدد رسیدگی به فضای سبز در تلاش می‌کند.

وی، اظهار کرد: موضوع هرس درختان طبق عادت هرساله انجام می‌شود و اینکار با هدف رسیدگی به درختان در دستورکار است.

نادری تاکید کرد: حتی یک درخت هم در مسیر اصلی شهر و خیابان دشت بهشت قطع نشده است؛ در این میان شهرداری در نظر دارد در مسیر نگهداری بهتر از فضای سبز و افزایش سرانه‌های فضای سبز منطقه عمل کند.
این مقام مسؤول در رابطه با تعداد درختان بلوار دشت‌بهشت، گفت: حدود ۴۵۰ اصله درخت کاج، اقاقیا، توت، نهال چنار و ... در این بلوار وجود دارد.

بنابر پیگیری خبرنگار فارس و فیلم فوق برخی از این درختان از تنه قطع شده اند و اقدام شهرداری فراتر از هرس درختان به نظر می‌رسد.

گفتنی است حتی اگر بحث خشکی درختان و از بین رفتن آن‌ها مطرح باشد، این سوال پیش می‌آید که چرا باید در نگهداری از این نعمات الهی کوتاهی صورت گرفته تا شاهد خشک شدن و از بین رفتن آن‌ها باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار