کد خبر: 1028847
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
در نشست تخصصی قرارگاه جهادی سلامت انجام شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اقدامات گسترده بسیج درمبارزه باکرونا تقدیر کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از اقدامات گسترده بسیج درمبارزه باکرونا تقدیر کرد.

سید محمد جمالیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک در نشست تخصصی قرارگاه جهادی سلامت محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تشکیل قرارگاه جهادی سلامت محله شهید حاج قاسم سلیمانی در استان مرکزی یک اقدام کاملاً به‌موقع و لازم بود که فرماندهی سپاه روح‌الله از ابتدای شیوع بیماری کرونا دغدغه تشکیل این قرارگاه را داشتند و خوشبختانه امروز این قرارگاه با پیگیری‌های ایشان تشکیل‌شده است.

جمالیان اظهار کرد: ورود بسیجیان در اقدامات مقابله‌ای با کرونا از ابتدای شیوع این بیماری همواره مؤثر و کارساز بوده و خوشبختانه بسیج در طول این مدت خوش درخشیده و اقدامات چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله در همه ابعاد با بیماری کرونا به‌طور کامل و جامع تهیه‌شده و اجراشدن صحیح و دقیق این طرح قطعاً بسیار مؤثر و موجب آثار و برکات زیادی خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: مدیریت اصلی طرح شهید سلیمانی با بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و هلال‌احمر است و نیاز است با توجه به گستردگی کار و ادامه نامشخص بیماری کرونا کلیه مجموعه‌ها، دستگاه‌ها و مردم برای اجرای دقیق‌تر این طرح پای‌کار بیایند.

جمالیان بیان کرد: برای درست اجراشدن طرح شهید سلیمانی باید بسیج مردمی علیه بیماری کرونا اتفاق بیفتد و اقدامات به شکل هدفمند و محله محور اجرایی شوند که اگر شاخص‌های دیده‌شده در طرح دقیق عملیاتی شوند قطعاً وضعیتمان کاملاً تغییر پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: باهم بودن و منسجم عمل کردن علیه بیماری کرونا در استان مرکزی در اسفندماه انجام‌شده و بسیار نتایج خوبی را شاهد بودیم و لذا امروز باید این تجربه در استان تکرار شود تا شاهد قطع زنجیره بیماری باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: آموزش گسترده و هدفمند بسیجیان برای اجرایی شدن طرح شهید سلیمانی در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی قرارگرفته و پیش‌بینی می‌کنیم بخش دیگری از نیروهای آموزش‌دیده و آماده برای اجرای طرح هفته آینده وارد میدان شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار