کد خبر: 1028805
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
رئیس جمهور به ۳ وزیر نفت، صمت و جهاد ماموریت داد تا تلاش خود را انجام دهند و هرچه سریعتر طرح‌های خود را به ستاد اقتصادی دولت آورده تا تصویب شود.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور (امروز پنج شنبه ۶ آذر) در جلسه افتتاح سه طرح نفتی و پتروشیمی (تاسیسات فرآورش سیار میدان مشترک نفتی آزادگان جنوبی، تاسیسات ذخیره‌سازی و ایستگاه‌های اندازه‌گیری میعانات گازی پارس جنوبی) و پس از توضیحات زنگنه وزیر نفت درباره این افتتاح‌ها اظهار داشت: نکته‌ای که مقام معظم رهبری روز سه‌شنبه بر آن تاکید کردند این بود که باید در جهش تولید سه اقدم مهم در مساله خودروسازی، صنعت نفت و نهاده‌های دامی انجام شود.

وی افزود: سه وزیر نفت، صمت و جهاد کشاورزی تلاش خود را انجام دهند و هرچه سریعتر طرح خود را به ستاد اقتصادی دولت بیاورند تا تصویب کنیم و سریعتر اجرایی شود.

مراسم افتتاح طرح‌های ملی وزارت نفت با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور و با سخنان وزیر نفت همچنان ادامه دارد و در پایان هم سخنرانی حسن روحانی انجام می‌شود.

پتروشیمی اوره و آمونیاک لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، واحد فرآورش ۵۰ هزار بشکه‌ای نفت خام غرب کارون در استان خوزستان و مخازن متمرکز ذخیره سازی میعانات گازی پارس جنوبی در استان بوشهر طرح‌هایی هستند که با دستور رئیس جمهور آغاز به کار می‌کنند.

این طرح‌ها با سرمایه گذاری ۳۰ هزار میلیارد تومان تکمیل شده است و برای ۸۵۰ نفر ایجاد اشتغال می‌کند.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار