کد خبر: 1028702
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
نماینده مردم مهریز در مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور گفت: به مردم یارانه 45 هزار تومانی می‌دهید که هزینه خرید 20 گوجه است. این در حالی است که اخیرا دولت یارانه 100 هزار تومانی تصویب کرده که هزینه خرید یک مرغ است.
 

سرویس سیاسی جوان آنلاین: محمدرضا صباغیان بافقی نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 5 آذر 99) در جلسه علنی مجلس در تذکری اظهار داشت: کشورمان در حالی دارای ثروت و منابع غنی است که تحریم‌های آمریکا و اروپا ما را تحت فشار قرار داده و درآمدهای نفتی کشورمان کاهش یافته، ولی ما ظرفیت خوبی در کشورمان داریم.

وی افزود: مردم در اثر فشار اقتصادی و گرانی تحت فشار قرار گرفته‌اند اما از مرزهای جنوبی و غربی گوسفند قاچاق می‌شود که این اقدامات از تحمل گرانی برایشان سخت‌تر است.

نماینده مردم مهریز در مجلس تصریح کرد: این که ارز 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی تخصیص پیدا کند اما جای دیگری هزینه شود برای مردم سخت است، ضمن این که کالاهای اساسی در انبار گمرکات وجود دارد اما وارد کشورمان نمی‌شود، همچنین 40 درصد کالاها با وجود آنکه در داخل کشورمان تولید می‌شود قاچاق می‌شود که همه اینها برای مردم ما قبال تحمل نیست.

صباغیان بافقی خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تلویزیون هر روز تصاویری از گرانفروشی نشان می‌دهد اما هیچ گاه مجازات افراد را نشان نمی‌دهد در حالی که باید فردای روزی که جرم اتفاق می‌افتد جریمه متخلف هم به نم ایش گذاشته شود تا آثار منفی در جامعه وجود نداشته باشد.

وی خطاب به حسن روحانی گفت:‌دولت در حال حاضر به مردم یارانه 45 هزار تومانی می‌دهد که هزینه خرید 20 گوجه است ضمن این که اخیراً مصوب کرده است که یارانه 100 هزار تومانی به مردم بدهد که آن هم هزینه خرید یک مرغ است، ولی دلمان را نباید به اجرای این طرح ها خوش کنیم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار