کد خبر: 1028664
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: بسیج در جنگ تحمیلی و در جنگ کرونا اقدامات قابل توجه بسیاری انجام داد و معلوم نیست اگر فرمان امام خمینی(ره) برای تشکیل بسیج نبود امروز ما چه وضعی داشتیم.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: همایون سامهیح نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج چه در دفاع مقدس و چه در جنگ کرونا اقدامات قابل توجه بسیاری را برای دفاع از مردم انجام داده است.

وی ادامه داد: اگر فرمان امام (ره) برای تشکیل بسیج نبود معلوم نبود امروز ما چه وضعی داشتیم. بسیج بارها در جنگ تحمیلی با دست خالی برای دفاع از کشور مقابل دشمن بعثی ایستاد. 

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس با بیان اینکه ؟«من خود یک بسیجی هستم»، اظهار داشت: بسیج و سپاه در مورد اقلیت‌های دینی و از جمله ایرانیان کلیمی حمایت قابل توجهی را در حوزه فرهنگی، اقتصادی و امنیتی داشته‌اند.

سامهیح خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی فعلی در نشستی که امروز در بسیج برگزار شد و من هم در آن حضور داشتم بنا شد تا بسته‌های حمایتی به اقشار ضعیف ارائه شود و نکته قابل توجه اینجا است که در توزیع این کمک‌ها هیچ فرقی بین مسلمان، کلیمی و مسیحی وجود ندارد.

نماینده کلیمیان در مجلس افزود: بهترین دوستان من که با آنها در ارتباط هستم بسیجی هستند و هرگاه کمک یا کاری از آنها خواسته‌ام به بهترین وجه به من کمک رسانده و از من حمایت کرده‌اند؛ من این نکته را که بهترین دوستانم بسیجی هستند از صمیم قلب عنوان می‌کنم.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار