کد خبر: 1028661
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
آخرین نرخ‌ها پیش از ۵ آذر
در حالی که قیمت دلار آماده ورود به کانال ۲۴ هزار تومان می‌شود، شمارش معکوس برای شکسته شدن سد سخت مقاومتی بهای طلا نیز آغاز شده است.
سرويس اقتصادی جوان آنلاين:  قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد دیروز، یک میلیون و ۶۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت هر سکه به ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

معامله‌گران معتقدند با رسیدن بهای طلا در بازار‌های جهانی به کمتر از ۱۸۰۰ دلار در هر اونس و کاهش نرخ دلار در بازار ایران و رسیدن قیمت‌ها به کانال ۲۴ هزار تومان، طلا سد سخت مقاومتی را می‌شوند و به نرخ کمتر از یک میلیون تومان در هر گرم معامله خواهد شد.

به گفته دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران علت افت قیمت طلا کاهش چشم‌گیر انس جهانی، تولید انبوه واکسن کرونا توسط انگلستان و جدی شدن حضور بایدن در منصب ریاست جمهوری است. پیش‌بینی می‌شود با کاهش قیمت انس جهانی طلا قیمت طلا و سکه تا آخر هفته بیشتر ارزان می‌شود.

سکه چقدر می‌ریزد؟

هر چند بازیگران بازار سکه روز سه‌شنبه مقاومت زیادی کردند که قیمت دچار سقوط سنگینی نشود، اما بازار کم کم خود را آماده سکه ۱۰ میلیون تومانی می‌کند.

بازار در حالی فعالیت خود را آغاز می‌کند که دلار کف کانال ۲۵ هزار تومان و سکه کف کانال یازده میلیون تومان قرار دارند و به نظر می‌رسد هر دوسد سخت مقاومتی به زودی شکست شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار