کد خبر: 1028503
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر از دستگیری یک کلاهبردار حرفه ای خبر داد و گفت: این فرد با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی ۴۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان، جانشین فرمانده انتظامی اصفهان اظهار داشت: در پی وصول شکایتی مبنی بر اینکه فردی با ترفند جعل اسناد و مدارک تحصیلی و مهاجرتی برای خارج از کشور از ۱۰ نفر کلاهبرداری کرده و متواری شده است پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: پس از کسب دستور قضائی و هماهنگی‌های لازم و انجام یک سری اقدامات تخصصی مشخص شد این کلاهبردار حرفه ای در یکی از استان‌های شمالی مخفی شده که یک گروه از مأموران با نیابت قضائی به محل اعزام و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ هاشمی‌فر تاکید کرد: فرد دستگیر شده که ۴۰ میلیارد ریال از ۱۰ شهروند با ترفند جعل سند و مدارک تحصیلی و مهاجرتی کلاهبرداری کرده بود برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: با وجود اینکه پلیس بارها به شهروندان هشدار داده که فریب این گونه افراد کلاهبردار و شیاد را نخورند اما متأسفانه بازهم شاهد وقوع این نوع کلاهبرداری‌ها هستیم؛ بازهم به مردم توصیه می‌کنیم برای انجام هر کاری از راه قانونی و مجاز وارد شوند و مراقب باشند در دام شیادان گرفتار نشوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر