کد خبر: 1028388
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اقدامات لازم جهت پیشگیری از هرنوع غافلگیری در روز‌های برفی پایتخت گفت:سازمان پسماند و مناطق شهرداری آماده برف روبی زمستانی است.
سرویس جامعه جوان آنلاین: مجتبی یزدانی، معاون خدمات شهری شهرداری تهران در حاشیه بازدید از سایت‌های برف روبی مناطق ۱ تا ۷ و ۲۱و ۲۲ اظهارداشت: با توجه به احتمال بارش‌های فصلی، تجهیز به موقع سایت‌های برف روبی به شن‌های مخصوص، نیرو‌های برف روب و خودرو و ماشین آلات مکانیزه ضروری بود.

یزدانی مشارکت و تعامل شهروندان را یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش مشکلات در روز‌های برفی دانست و اضافه کرد: اقدامات مناطق در آماده سازی به موقع سایت‌های برف‌روبی مطلوب بوده، اما در این میان باید آموزش و جلب مشارکت‌های مردمی به منظور جذب همراهی و همدلی شهروندان در مواقع بحرانی بویژه در روز‌های برفی در دستور کار سازمان مدیریت پسماند و مناطق قرار گیرد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به تاکید شهردار تهران در خصوص پیشگیری از هرگونه غافلگیری در روز‌های برفی، گفت: ضروری است سازمان مدیریت پسماند در کنار تجهیز سایت‌ها به ماشین آلات تخصصی و تجهیزات لازم، در بزرگراه‌ها و معابر اصلی تهران، با استقرار کیسه‌های شن و نمک به میزان لازم آمادگی برای مواجهه با برف و یخ زدگی را داشته باشد.

همچنین رباطی، سرپرست معاونت خدمات شهری و امور خودرویی سازمان مدیریت پسماند نیز در ادامه از تکمیل تجهیز سایت‌های برف روبی و همچنین خدمات رسانی شبانه روزی آن‌ها خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ٣٠٠٠ نفر نیروی خدمت رسان از جانب مناطق ٢٢ گانه با پشتیبانی سازمان، درگیر عملیات برف روبی هستند تا شهروندان کوچکترین مشکلی در روز‌های برفی نداشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مجموعه دارای ۵ ایستگاه پشتیبانی برای اعزام نیرو و تجهیزات به مناطق است، افزود: در حال حاضر ماشین آلات تخصصی این سازمان به مناطق اعزام شده، همچنین نمک و محلول مورد نیاز پیش‌بینی و تهیه و سایت‌های برف روبی مناطق ۲۲ گانه برای نزولات جوی به صورت کامل تجهیز شده اند.

سرپرست معاونت خدمات شهری و امور خودرویی سازمان پسماند تجهیز کامل سایت ها، افزایش ماشین آلات تخصصی، تعمیر و اورهال ماشین‌های قدیمی، استقرار اکیپ عملیات سوخت رسانی و تعمیر ماشین آلات در سایت‌های برف روبی را از جمله اقدامات این سازمان جهت آمادگی شهر در روز‌های برفی اعلام کرد و اظهار داشت: این سازمان تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا شهروندان خصوصا در این روز‌ها از شادی برف بهره ببرند و درگیر مشکلات ناشی از بارش نزولات جوی نشوند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار