کد خبر: 1028370
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
قهرمان وزنه برداری المپیک لندن به همراه تیم گوهر زمین سیرجان وارد لیگ برتر وزنه برداری شد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: بهداد سلیمی در گفتگو با ایسنا درباره حضور در لیگ وزنه برداری با یک تیم جدید بیان کرد: من در فصل جدید لیگ برتر وزنه برداری با باشگاه گوهر زمین سیرجان همکاری دارم و ۱۸ وزنه بردار را جذب کرده ایم و از نفرات ملی پوش کیا قدمی، محمد زارعی و کیانوش رستمی در این تیم حضور دارند.

او ادامه داد: تیم را برای قهرمانی بستیم، اما چون این کار دیر انجام شد، بهترین وزنه برداران بین سه تیم گوهرزمین سیرجان، فولاد خوزستان و ملی حفاری تقسیم شدند. از این رو رقابت سنگینی خواهیم داشت و هر تیمی اشتباهات کمتری داشته باشد و وزنه‌های کمتری را بیندازد می‌تواند قهرمان شود.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کند با وجود نقص‌هایی که لیگ برتر وزنه برداری دارد، آیا تیم جدید او برای سال آینده هم مجاب به تیمداری می‌شود، تصریح کرد: من در مورد شرایط لیگ با آن‌ها صحبت کردم و امیدوارم شرایط لیگ هم بهتر شود. اگر کرونا نبود، با برگزاری مسابقات در شهرستان‌ها قطعا می‌توانستیم حضور تماشاگران را داشته باشیم. در حال حاضر هم بحث پوشش رسانه‌ای مهم است و فدراسیون این قول را داد که شاهد پخش زنده مسابقات باشیم.

قهرمان وزنه برداری المپیک لندن در مورد اینکه چقدر تلاش شده تا قرارداد وزن برداران نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد، تاکید کرد: تمام تلاش بر این بود که قرارداد‌ها افزایش داشته باشد، چون رقابت برای جذب نفرات هم وجود داشت و تیم‌هایی هم هستند که به نسبت خوب هزینه می‌کنند، بنابراین قرارداد‌ها نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیر دارد البته در مقایسه با رشته‌های دیگر هنوز هم پایین است و امیدارم کم کم وضعیت قرارداد‌ها در وزنه برداری نیز بهتر شود.

او در مورد پاسخ به این پرسش که وزنه برداران تیمش در شرایطی که سالن‌های ورزشی بسته اند چگونه برای لیگ آماده می‌شوند، تصریح کرد: شرایط سختی است و با توجه به شیوع ویروس کرونا سالن‌ها بسته اند. کسانی که در اردوی تیم ملی هستند که تمرین دارند، اما من با کسانی که در خانه هستند ارتباط دارم دچار مشکل شده اند و فکر می‌کنم سطح رکورد‌ها در لیگ خیلی بالا نباشد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار