کد خبر: 1028309
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۰
پسر جوانی که در نزاعی به خاطر ریختن سطل آب مرد همسایه را با چاقو کور کرده‌بود به جرم خود اعتراف کرد.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ۱۱‌مهرماه امسال بود که مأموران پلیس تهران از نزاع دسته‌جمعی در یکی از خیابان‌های محله خلیج فارس با خبر و راهی محل شدند.

مأموران پلیس در محل حادثه دریافتند که لحظاتی قبل بین چند همسایه درگیری خونینی به خاطر ریختن یک سطل آب رخ داده است که در جریان آن مرد جوانی از ناحیه چشم و بدن به شدت زخمی و راهی بیمارستان شده است.

در حالی که تحقیقات درباره این حادثه ادامه داشت، مأموران دریافتند مرد زخمی از ناحیه چشم چپ کور شده است و به خاطر همین حادثه از پسر همسایه‌شان به نام بهمن شکایت دارد.

شاکی گفت: روز حادثه مادر بهمن هنگام خالی کردن سطل آبی داخل کوچه همسر و مادرم را خیس کرده بود که به همین خاطر با هم درگیر شده بودند. چند ساعت بعد من داخل کوچه بودم که بهمن به سراغ من آمد و با من درگیر شد که در این درگیری با چاقو به چشم چپم ضربه‌ای زد و الان پزشکان اعلام کردند من برای همیشه کور شده‌ام.

پس از طرح این شکایت مأموران پلیس به دستور قاضی ساسان غلامی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی متهم را بازداشت کردند.

در حالی شاکی برای متهم درخواست قصاص چشم کرده بود، بهمن در بازجویی‌ها به درگیری اعتراف کرد، اما مدعی شد که ضربه‌ای به چشم شاکی نزده است. سپس مأموران از شاهدان تحقیق کردند که مشخص شد بهمن به چشم شاکی ضربه زده‌است و بدین ترتیب متهم صبح دیروز دوباره برای تحقیق به دادسرای امور جنایی منتقل شد و این بار وقتی با مدارک و دلایل روبه‌رو شد به کور کردن چشم مرد همسایه اعتراف کرد.
متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس‌آگاهی قرار گرفت.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار