کد خبر: 1028153
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
دو مرد فریبکار که با فروش خودرو‌های تصادفی به جای سالم از خریداران کلاهبرداری کردند، سرانجام بازداشت شدند.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه‌دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: چندی قبل مردی با مرکز فوریت‌های پلیس‌۱۱۰ تهران تماس گرفت و گزارش یک کلاهبرداری را اعلام کرد. وقتی مأموران کلانتری‌۱۴۰ باغ فیض در محل حاضر شدند، شاکی در توضیح شکایت خود گفت: مدتی قبل تصمیم به خرید یک خودرو گرفتم. با توجه به پولی که پس‌انداز کرده‌بودم، آگهی سایت‌های فروش خودرو را بررسی کردم. بعد هم با شماره تماس یکی از آگهی‌ها تماس گرفتم. وقتی با فروشنده تماس گرفتم گفت که ماشینش سالم و فاقد رنگ است. بعد از پرسیدن مشخصات بیشتر خودرو برای بازدید با فروشنده قرار ملاقات گذاشتم. وقتی سر قرار حاضر شدم، دیدم که چند نفر دیگر که خودشان را مشتری معرفی کردند در حال بازدید خودرو هستند. یکی از آن‌ها خودش را کارشناس خودرو معرفی کرد و مدعی شد که فروشنده قیمت خیلی مناسبی برای خودرو گذاشته و من را برای خرید ترغیب کرد.

او مدعی شد که خودرو سالم و بدون رنگ است. بعد از آن بود که با فروشنده حرف زدم و بعد از توافق بر سر قیمت قرار شد که فردای آن روز برای انتقال سند به دفترخانه برویم. شاکی ادامه داد: من در دفترخانه ۹۶‌میلیون تومان به فروشنده پرداخت کردم و خودرو را تحویل گرفتم. چند روز بعد از آن که خودرو را به چند نفر نشان دادم گفتند که خودرو تصادفی است و فروشنده به من دروغ گفته و کلاهبردار بوده است.

بعد از مطرح شدن شکایت، مأموران پایگاه‌دوم پلیس‌آگاهی در این باره تحقیق کرده و مخفیگاه متهم را حوالی پونک شناسایی و چند روز قبل او را بازداشت کردند. متهم که کریم نام داشت در بازجویی‌ها به کلاهبرداری اعتراف کرد و گفت: از مدتی قبل با همدستی یکی از دوستانم که کامران نام دارد پنج خودرو به این شیوه فروخته و ۵۰۰‌میلیون تومان به جیب زد‌ه‌ایم. با اطلاعاتی که کریم در اختیار مأموران پلیس گذاشت همدستش کامران هم شناسایی و بازداشت شد. سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: تحقیقات پلیس برای شناسایی جرائم بیشتر دو متهم همچنان در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار