کد خبر: 1027891
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
با حضورفرمانده کل سپاه؛
آئین الحاق " ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی " به نیروی دریایی سپاه برگزار شد.

سرویس سیاسی جوان آنلاین: آئین الحاق " ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی " به نیروی دریایی سپاه ' صبح امروز (پنجشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مقامات و مسئولین لشکری و کشوری برگزار شد.

ناو اقیانوس پیمای شهید رودکی شناوری سنگین، چند منظوره و دوربرد است که قابلیت حمل و عملیاتی کردن انواع هواپیما، پهپاد و سامانه‌های موشکی، پدافندی و راداری را دارد.

این ناو با تناژ ۱۲ هزار تن و طول ۱۵۰ متر و عرض ۲۲ متر دارای رادار آرایه فازی سه بعدی، موشک‌های سطح به سطح، سطح به هوا، سامانه‌های مخابراتی یکپارچه بسیار پیشرفته جنگال و موشکی سوم خرداد با قابلیت حمل بالگرد‌ها، پهپاد‌ها و شناور‌های عملیاتی است که همه آن‌ها از تولیدات داخلی بوده و توسط جوانان متخصص مومن انقلابی طراحی و عملیاتی شده است.

ناو سنگین رزمی، اطلاعاتی و پشتیبانی شهید رودکی به مثابه یک شهر دریایی متحرک است که با تمام تجهیزات و امکانات لازم آماده انجام ماموریت‌های اقیانوسی با ایجاد امنیت پایدار خطوط مواصلاتی دریایی و امدادرسانی به ناوگان تجاری و صیادی جمهوری اسلامی و کشور‌های منطقه‌ای می‌باشد.

بنا بر این گزارش، با پیوستن این شناور سنگین به ظرفیت‌های نیروی دریایی سپاه، ماموریت دریادلان سپاه برای حضور مقتدر در آب‌های دوردست، از امروز آغاز شد.

منبع: تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
خدا نکهدارشان باشد انشاالله
بی نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
0
0
ظاهرش خیلی لجستیکیه! پل فرماندهی رو می اوردن وسط! ضد رادار و ضد گازش می کردن. سامانه15 خرداد رو کار می ذاشتن توی بدنه! تیرباز موشکی بالستیک میانبرد رو جا میزدن عرشه عقب! یه باند کوتاه مورب برای پهپاد، چندتا تیربار گانلینگ اسکای گارد اطرافش، دریچه خروجی مینی زیردیایی، ... یه سری شکلی! می دونم آسون نیست ولی شدنی هست متخصصینش هم کم نیستن!
علي اصغر كريمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
0
0
چون تو را نوح است كشتيبان ز طوفان غم مخور . ان شاءالله موفق باشند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار