کد خبر: 1027447
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
امام جمعه موقت تهران:
آیت ا... کاظم صدیقی، دردیداری به منصور یزدی زاده، ، مدیرعامل ذوب آهن اصفهان گفت: خدمت به کشور و هموطنان دارای اجر و ثواب بسیار است و خدمتگزاری در این شرایط سخت، نوعی آزمون است.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،آیت ا... صدیقی در این دیدار با آرزوی سلامتی و توفیق برای سربازان اقتصادی کشور، گفت : در مسیر زندگی و کار، لازم است، هیچ قدرتی را ورای قدرت الهی و هیچ اتفاقی را جز به مشیت الهی نبینیم و نپنداریم.

وی با بیان این که نباید نگران جریان امور باشیم، افزود: توکل به غیر خدا گمراهی به دنبال دارد و تنها در تقوای الهی است که خود او راه نجات را نشان می دهد و باید فقط به خدا توکل کرد.

امام جمعه موقت تهران بر اجرای قانون و قانونمندی در کشور تاکید کرد و گفت: با تقوای الهی و در مسیر قانون حرکت کردن هیچ گزندی به انسان نمی رسد. قانون ما برگرفته از شرع است و بنابراین تابع قانون بودن جای نگرانی برای ما نمی گذارد. اگرچه برخی اوقات سختی و مرارت هم در انجام کارها داشته باشیم.

آیت ا... صدیقی، خدمت به کشور و هموطنان را دارای اجر و ثواب بسیار دانست و تصریح کرد: باید فرصت خدمتگزاری در این شرایط سخت را نوعی آزمون بدانیم و سعی کنیم از آن سربلند بیرون بیاییم.

منصور یزدی زاده، مدیرعامل شرکت نیز در این دیدار به تشریح عملکرد و دستاوردهای ذوب آهن اصفهان پرداخت و مشکلات و موانع شرکت را در این شرایط سخت بیان کرد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر