کد خبر: 1027421
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۱
آزاد راه کنار گذر شرق سپاهان بعنوان بخشی از کریدور جنوب به شمال کشور در حد فاصل تقاطع آزادراه کاشان- اصفهان بطول قریب 64 کیلومتر، پس از عبور از تقاطع جاده اردستان- اصفهان خودرو ها را به جاده نایین- اصفهان می رساند. در پایان هفته جاری به روی عموم مردم گشوده می شود.

سرویس اقتصادی جوان آنلاین:‌ این مسیر تازه احداث شده سبب کاهش 80 دقیقه از زمان سفر و کاهش 35 کیلومتر از مسیر اتصال شمال به جنوب اصفهان می شود و کمک شایانی به کاهش تلفات جاده ای، کاهش مصرف سوخت و آلاینده های زیست محیطی و افزایش رونق اقتصادی منطقه می نماید.


شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا از سال 1395 نسبت به سرمایه گذاری با میزان مشارکت 70 درصدی در کنار دولت اقدام نموده و تا کنون بیش از 6،000 میلیارد ریال در این پروژه سرمایه گذاری شده است.


نکته حائز اهمیت کوشش مدیریت شرکت سرمایه گذاری آتیه صباست که در سال جهش تولید توانسته به معنای واقعی در تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری گام بر دارد. علیرغم اینکه این پروژه در سال 1395 به تصویب هیات دولت میرسد و قرار بوده طی دو سال به بهره برداری برسد متاسفانه تا بهمن ماه 1398 تنها از60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار می گردد. اما با تغییر مدیریت در شرکت مذکور، پروژه به یکباره جان تازه ای می گیرد و از طریق مدیریت جهادی و پیگیری مستمر اکنون آماده ارائه خدمت به مردم شریف کشورمان می باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار