کد خبر: 1027302
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
اعضای شورای شهر تهران با اعطای تسهیلات به غرفه‌دارانی که به دلیل کرونا دچار آسیب شده‌اند، موافقت کردند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: اعطای تسهیلات به غرفه‌دارانی که به دلیل کرونا دچار آسیب شده‌اند در صحن امروز شورای شهر مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

بهاره آروین عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر اظهارداشت: لایحه اصلاح ماده ۱۱ مصوبه بسته محرک در شرایط سخت اقتصادی و بحرانی ناشی از کرونا به تصویب رسید و ما به شهرداری اجازه داده بودیم که تسهیلاتی در این زمینه برای مردم در نظر گیرد.

وی گفت: برخی از غرفه‌هایی که شهرداری به شهروندان اجاره داده با کاهش درآمد یا تعطیلی مواجه شده از جمله غرفه‌های مجتمع‌های ایستگاهی و اماکن ورزشی که قرار است اقدامات لازم جهت حمایت از این افراد صورت گیرد.

این عضو شورای شهر تهران گفت: براساس این اصلاحیه به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود به منظور حمایت از مستأجرین و بهره‌برداران واحدها، اماکن و فضا‌های تجاری، اداری، خدماتی، فرهنگی، هنری، ورزشی و تفریحی واگذار شده توسط واحد‌های ستادی، مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه به اشخاص حقیقی و حقوقی که محل کار و فعالیت آن‌ها به دلیل جلوگیری از انتشار شیوع ویروس کرونا تعطیل شده حمایت شود.

آروین گفت: همچنین براساس این اصلاحیه به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود غرفه دارانی که به واسطه کاهش درآمد دچار آسیب مالی شده‌اند، اما تعطیل نشده اند، نسبت به استمهال، تعدیل، بخشودگی اجاره‌بها یا افزایش و تمدید مدت قرارداد و یا نحوه ایفاء تعهدات قراردادی و با انجام امر اقاله و سایر تصمیمات مقتضی براساس دستورالعملی که توسط معاونت مالی و اقتصاد شهری با همکاری سایر معاونت‌های حداکثر طی مدت دو هفته از تاریخ ابلاغ این مصوبه، اقدام شود.

همچنین اکثر اعضای شورای شهر تهران با اعطای تسهیلات به غرفه‌دارانی که به دلیل کرونا دچار آسیب شده‌اند، موافقت کردند.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار