کد خبر: 1027267
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی؛
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: بیش از 60 هنرمند صنایع‌دستی استان در نمایشگاه ملی مجازی ثبت‌نام کرده‌اند.
محمد مطیع با اعلام این خبر افزود: امسال برای اولین بار نمایشگاه ملی صنایع‌دستی به دلیل شیوع بیماری کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود که تجربه جدیدی در برگزاری نمایشگاه‌های ملی صنایع‌دستی به‌حساب می‌آید.
وی ادامه داد: باوجوداینکه برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌دستی به‌صورت مجازی تجربه جدیدی به‌حساب می‌آید، هیچ محدودیتی برای ثبت‌نام هنرمندان نداریم و تاکنون 60 نفر اعم از حقیقی و حقوقی در سامانه‌ای که اعلام‌شده ثبت‌نام کرده‌اند.
مطیع بابیان این‌که مجری برگزارکننده نمایشگاه ملی مجازی، شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی است، اظهار کرد: سامانه‌ای به آدرس www.tafrihati.com طراحی‌شده که هنرمندان صنایع‌دستی به‌منظور شرکت در این نمایشگاه وارد این سامانه می‌شوند و ثبت‌نام می‌کنند.
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی تصریح کرد: هنرمندان  صنایع‌دستی بعد از ثبت‌نام در این سامانه از سوی کارشناس صنایع‌دستی استان   ارزیابی می‌شود و بعد از تائید معاون صنایع‌دستی و مدیرکل استان فرآیند ثبت‌نام هنرمند به پایان می‌رسد و امکانی به وجود می‌آید که از طریق سامانه محصولات خود را به فروش برساند.
مطیع یادآور شد: حضور در این نمایشگاه کاملاً رایگان است و محصولات هنرمندان از طریق شرکت پست به دست خریداران خواهد رسید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار