کد خبر: 1026923
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴
با حضور رئیس کمیته امداد انجام شد:
با حضور رئیس کمیته امداد ۷۴۲ واحد مسکن به مددجویان و خانواده‌های نیازمند در استان اصفهان واگذار شد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،   به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد، در سفر سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد به استان اصفهان، ۷۴۲ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در این استان تحویل شد.

     رئیس کمیته امداد در مراسم واگذاری واحدهای مسکونی به مددجویان با بیان اینکه عملیات ساخت و احداث این واحدها سال گذشته آغاز شد، گفت: از این ۷۴۲ واحد ساخته شده، تعداد ۱۲۸ مورد در پروژه مسکن مهر فولادشهر و مابقی در سایر نقاط شهری و روستایی استان اصفهان واقع شده است.

     وی با اشاره به اینکه برنامه کمیته امداد تامین ۵۰ هزار واحد مسکن مددجویی در سال آینده است، گفت: مسکن از پر هزینه‌ترین خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود اما تلاش می‌کنیم با کمک مردم و خیران و هم‌افزایی نهادها، بار سنگین مسکن را از دوش نیازمندان برداریم.

    بختیاری با تشکر از تعامل خوب سازمان برنامه و بودجه با کمیته امداد برای ساخت ۴۴ هزار واحد مسکن ویژه مددجویان و محرومان تا پایان سال جاری، تاکید کرد:  سهم مددجویان استان اصفهان از این تعداد ۱۱۵۰ واحد مسکونی است که عملیات مربوط به ساخت بخشی از آن شروع شده و مابقی نیز به سرعت در مراحل ساخت قرار خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار