کد خبر: 1026798
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
علیرضا بیرانوند در تیم آنتورپ بلژیک هنوز به بازی گرفته نشده است و یک رقیب اصلی دارد.
سرویس ورزشی جوان آنلاین: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که عنوان مرد سال فوتبال ایران را نیز به دست آورده بود یکی از ارکان موفقیت پرسپولیس در چند سال گذشته نیز بود که این عملکرد از چشم کارشناس‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا دور نماند و او تنها دروازه‌بانی شد که نامزد کسب عنوان مرد سال فوتبال آسیا شد. عنوانی که هر چند به او نرسید، ولی بیرانوند را به عنوان دروازه‌بان مطرح در سطح قاره تبدیل کرد.

هر چند در جاه طلبی‌های این دروازه‌بان از حضور در لیورپول یاد شده بود او راهی آنتورپ بلژیک شد. بیرانوند با بازی برابر پیکان که با برتری ۳ بر یک سرخ پوشان به پایان رسید از این تیم جدا شد و به بلژیک رفت.

با این حال حضور در این تیم متوسط بلژیکی چندان به سود علیرضا نبود. این باشگاه روی بیرانوند به عنوان گلر نخست حساب نکرد و این موضوع را از خرید بوته دروازه‌بان فرانسوی می‌شد فهمید. علیرضا بیرانوند از زمان حضور در آنتورپ هنوز برای این تیم بازی نکرده است.

هر چند در صورتی هم که بیرانوند در بازی‌های آتی برای این تیم به میدان برود، او فعلا گلر شماره یک آنتورپ نیست و سران این تیم روی دروازه‌بان فرانسوی حساب باز کردند.

حضور در فوتبال اروپا هنوز برای بیرانوند موثر نبوده و او فعلا در اردوی تیم ملی فوتبال نیز نیست و باید دید او در تابستان تصمیم به انتقال قرضی به تیم دیگر برای بازی بیشتر می‌گیرد یا بالاخره مربی‌های آنتورپ تصمیم به نیمکت نشین کردن دروازه‌بان فرانسوی خواهند گرفت که تاکنون نظر مساعد آن‌ها را جلب کرده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار