کد خبر: 1026720
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: مردم اصلی‌ترین و موثرترین نقش را در قطع زنجیره بیماری کرونا دارند و قطع حلقه ارتباط تنها با همکاری آنها امکان‌پذیر است.

سید علی موسوی  در نشست با متخصصان و کادر درمان شهرستان مراغه اظهار داشت: متاسفانه کرونا همچنان در حال تاخت و تاز است و شاهد افزایش آمار مبتلایان و فوتی ها در شهرستان هستیم.
وی گفت: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی موضوعات مربوط به کرونا در حال حاضر بسیار ضروری است و در این میان مردم نقش اساسی را می توانند داشته باشند.
موسوی افزود: از تمامی افراد، صاحب نظران، متخصصان، مشاهیر و مردم در حوزه های مختلف انتظار داریم پای کار باشند و با فرهنگ سازی، دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا را در شهرستان اطلاع رسانی و اجرایی کنند.
وی گفت: انتشار ویدیوها، بنرها و پوسترهای مختلف با موضوعات مربوط به دستورالعمل های ستاد کرونا و گفت و گوی با خانواده های داغ دیده از کرونا و انتشار آن از سوی فعالان رسانه ای و فضای مجازی مورد تاکید است و باید در زمان حاضر مردم را نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی حساس کنیم.
وی اضافه کرد: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و ماندن در خانه در قطع زنجیره کرونا ویروس از تاثیرگذارترین موضوعات و راه های پیشگیری است و در این میان انتظار داریم تمامی مشاهیر، نام آوران و متخصصان و کادر درمان شهرستان با انتشار پست ها و پیام هایی رعایت دستورالعمل های بهداشتی را از مردم بخواهند.
فرماندار مراغه ادامه داد: مبتلا شدن بیش از ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده به کرونا و فوت سه برادر بر اثر کرونا از جمله مواردی است که بسیار درد آور و نگران کننده است.
موسوی گفت: متاسفانه برپایی میهمانی ها، مراسمات، دورهمی ها و تجمعات از اصلی ترین دلایل افزایش آمار کرونا در شهرستان است.
وی ادامه داد: قطع و ریشه کن کردن بیماری کرونا تنها با پایان دادن به میهمانی ها، دورهمی ها، تجمعات و عدم حضور بی دلیل در اماکن عمومی امکان پذیر است.
وی با تقدیر از کادر درمان شهرستان خاطرنشان کرد: امروز کادر درمان و تمامی پرسنل بهداشت و درمان به عنوان سربازان خط مقدم بوده و در حال حاضر زمان خستگی نیست و باید با تمام توان به مقابله با کرونا بپردازیم.
موسوی افزود: زحمات کادر درمان در طول چند ماه گذشته قابل تقدیر است و در حال حاضر نیازمند همکاری متخصصان در حوزه فرهنگ سازی هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر