کد خبر: 1026427
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰
طبق آخرین نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC) ، تیم فوتبال تراکتور تبریز به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران معرفی شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC) به تازگی در شبکه مجازی خود اقدام به انجام یک نظرسنجی کرد تا هواداران فوتبال دوست با رای دادن به تیم مورد علاقه خود از بین تیم های پرسپولیس، استقلال، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور پر هوادارارترین تیم فوتبال ایران را انتخاب کنند.

با اعلام سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال تراکتور تبریز با کسب ۴۳% آرای مردمی به عنوان پرطرفدارترین تیم کشور شناخته شد.

همچنین تیم های پرسپولیس با ۳۸ ٪، استقلال۱۷٪  و ذوب آهن و سپاهان هر کدام با کسب یک درصد آرا به ترتیب رتبه دوم تا پنجم این نظرسنجی را به خود اختصاص دادند.

 

بر همین اساس محمدرضا زنوزی مطلق مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی و اقتصادی تراکتور طی پیامی کسب عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال ایران در نظرسنجی AFC را به هواداران تراکتور تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خالق بی‌همتا

آنچه امروز در تاریخ ثبت شد، اثبات حقیقت بود. کسب عنوان پرهوادارترین تیم فوتبال ایران که به نوعی پرهوادارترین تیم آسیا نیز به شمار می‌آید، نشان از آن داشت که قلمرو محبوبیت تراکتور فراتر از یک شهر و استان و منطقه جغرافیایی است.

بی‌تردید ثبت این رکورد تاریخی، مسؤولیت بازیکنان، کادرفنی و تمامی دست‌اندرکاران باشگاه در خدمت به پرشورها را بیش از پیش کرد و انگیزه و توان ما نیز به پشتوانه و دلگرمی پرهوادارترین تیم فوتبال ایران و آسیا دو چندان شده است.

تیم تراکتور در هفته اول لیگ برتر مقابل تیم نفت مسجد سلیمان با نتیجه بدون گل به تساوی دست یافت و تنها با یک امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفته است.  

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر