کد خبر: 1026171
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در هفت ماه سال جاری ۶۰ واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و خارج از آنها به همت کلینیک کسب‌وکار استان به چرخه تولید بازگشتند.
علی رسولیان اظهار کرد: کلینیک کسب و کار خراسان رضوی در بهار سال گذشته به همت استاندار وقت با مسوولیت شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در این استان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این کلینیک مسوولیت عارضه یابی و کمک به احیای واحدهای صنعتی نیمه راکد و راکد در داخل شهرکها و نواحی صنعتی استان و خارج از آنها را برعهده گرفت که در این راستا امسال بهبود وضعیت هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی را هدفگذاری کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: از این تعداد هزار و ۷۶ واحد به خدمات مشاوره‌ای و کلینیکی نیازمند بودند که طی هفت ماه امسال ۴۰۶ واحد از مشاوره کلینیک کسب و کار، ۶۴ واحد از مراجعه حضوری یا پیگیریهای تلفنی اعضای کلینیک، دو واحد صنعتی از خدمات نهادهای دولتی، ۸۵ واحد از خدمات حمایتی بسیج مهندسین، ۲۴۵ واحد از پایش اولیه هسته‌های عارضه یابی شهرستانها و ۲۲۰ واحد از خدمات کمیسیونهای حمایت قضایی مستقر در شهرکهای صنعتی بهره گرفتند.

وی افزود: از کل واحدهای هدفگذاری شده توسط کلینیک کسب و کار خراسان رضوی در سال جاری، ۵۴ واحد غیرفعال توسط بانکها تملک شده بودند که برای خروج آنها از تملک، اقدامات لازم انجام گرفت.

رسولیان ادامه داد: با ارایه خدمات مشاوره‌ای و کلینیکی در سال جاری مشکل ۷۵۹ واحد صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی استان یا خارج از آنها حل شد که از این تعداد ۷۰ واحد از خدمات مشاوران بهره گرفتند، مشکل ۴۶ واحد توسط شهرکهای صنعتی، مشکل ۹۸ واحد در هسته‌های عارضه یابی شهرستانها و مشکل ۲۰ واحد از طریق کارگروه‌های بسیج مهندسین حل شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مشکل ۴۱۹ واحد صنعتی نیز از طریق صدور مصوبه در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و مشکل ۷۲ واحد صنعتی نیز از طریق صدور مصوبه در کمیسیونهای حمایت قضایی استان حل شد.

وی بیان کرد: مشکل ۹ واحد صنعتی مربوط به مشکلات کلان کشور بود که به کمیته کارشناسی ستاد تدابیر ویژه اقتصادی استان ارسال شد که تدابیر لازم برای حل آنها اتخاذ گردید.

رسولیان خاطرنشان کرد: در نتیجه اقدامات صورت گرفته ۴۲ واحد صنعتی راکد در داخل شهرکهای صنعتی و ۱۸ واحد صنعتی راکد در خارج از شهرکهای صنعتی دوباره راه‌اندازی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار