کد خبر: 1026094
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
کارگر پیمانکار سازمان کنترل ترافیک شهری که از مجرمان سابقه‌دار بود، این‌بار به اتهام سرقت تجهیزات از این سازمان بازداشت شد.
سرویس حوادث جوان آنلاین:  سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس‌آگاهی تهران اول شهریورماه امسال نماینده حقوقی سازمان کنترل ترافیک شهری وارد اداره‌۱۷ پلیس‌آگاهی تهران شد و گزارش یک سرقت را اعلام کرد. او گفت: چند روز قبل متوجه شدیم که ۲۹‌عدد از هارد‌دیسک‌های دوربین‌های کنترل ترافیک شهری که بیش از ۵۰‌میلیون تومان ارزش داشت، از نقاط مختلف شهر سرقت شده است. بعد از مطرح شدن شکایت مأموران پلیس‌آگاهی در جریان تحقیقات خود متوجه شدند که همه سرقت‌ها از سوی یک‌نفر رقم خورده است. در بررسی‌های بعدی بود که مأموران پلیس متوجه شدند که سرقت‌ها از سوی مردی ۴۲‌ساله به نام سهراب رقم خورده است.

بررسی سوابق سهراب نشان داد که او از مجرمان سابقه‌دار است که قبلاً به اتهام ارتکاب جرائم مختلف بازداشت شده و به زندان افتاده بود. همچنین مشخص شد که سهراب از کارکنان شرکت پیمانکار سازمان کنترل ترافیک شهری است که مأموران مخفیگاه او را شناسایی و پنجم آبان‌ماه وی را بازداشت کردند. مأموران پلیس در بازرسی از مخفیگاه سهراب دو عدد هارددیسک سرقت شده و مقداری لوازم سرقت شده دیگر کشف کردند.

متهم در اولین بازجویی‌ها به سرقت‌های سریالی اعتراف کرد و گفت: من کارگر یکی از شرکت‌های پیمانکار کنترل ترافیک تهران هستم. من به مصرف مواد مخدر اعتیاد دارم و برای تأمین هزینه‌های مواد و زندگی با مشکل مواجه بودم. مدتی قبل بود که تصمیم به سرقت هارددیسک‌ها گرفتم برای همین نیمه‌های شب به سراغ دوربین‌ها می‌رفتم و هارد آن را سرقت می‌کردم.

متهم ادامه داد: هارد‌های سرقت شده را در سایت‌های فروش کالا به فروش می‌رساندم. سرهنگ کارآگاه احمد نجفی، معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران گفت: متهم به سرقت‌های ارتکابی اعتراف کرده و تحقیقات برای کشف جرائم بیشتر در جریان است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار