کد خبر: 1026020
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
در جریان خنثی‌سازی طرح حمله به مرکز شمارش آرا در بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا، ایالتی که بسیاری از چشم‌ها برای روشن شدن نتیجه انتخابات آمریکا به آن دوخته شده، دست‌کم یک نفر بازداشت شد.
 

سرویس بین الملل جوان آنلاین: پلیس فیلادلفیا از خنثی‌سازی طرح یک حمله به مرکز شمارش آرا در این شهر خبر داد. دست‌کم یک نفر در این خصوص بازداشت شده و در جریان تحقیق درباره طرح حمله به مرکز همایش پنسیلوانیا، یک سلاح کشف شده است.

بنابر گزارش‌ رسانه‌های محلی، پلیس پنجشنبه شب به وقت محلی مطلع شد که گروهی از ویرجینیا به فیلادلفیا با قصد حمله به مرکز مذکور حرکت کرده است. تاکنون به کسی آسیبی ندیده و مشخص نیست فرد بازداشت شده، با چه اتهاماتی روبروست.

در این مرکز، کارکنان انتخاباتی مشغول شمارش آرای فیلادلفیا، بزرگترین شهر ایالت کلیدی پنسیلوانیا هستند. در این شهر ۳۵۸ هزار و ۶۴۴ رای پستی و غیابی برگشت خورده و ۸۴ درصد آرای آن شمارش شده است.

در حالی که رقابت بین جو بایدن و دونالد ترامپ فشرده‌تر شده، بسیاری از چشم‌ها به نتیجه آرای پنسیلوانیا دوخته شده است. به گزارش فاکس نیوز، در این ایالت، تا لحظه نگارش خبر، شمارش ۹۵ درصد آرا انجام شده و ترامپ با کسب ۴۹.۶ درصد آرا پیشتازی شکننده‌ای در مقابل بایدن که ۴۹.۳ درصد آرا را کسب کرده، دارد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار