کد خبر: 1025979
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
با افتتاح مدرن ترین مجموعه نمایشگاهی کشور در اصفهان رقم خورد؛
با افتتاح مدرن ترین مجموعه نمایشگاهی کشور با مساحت ۴۷۰ هزارمترمربع و هزینه ای بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان، برگ زرینی در بهبود چرخه کسب و کار استان اصفهان رقم خورد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان استاندار اصفهان در این آیین بر ضرورت بهره برداری از این مجموعه تاکید نمود.

عباس رضایی ضمن تقدیر از دست اندرکاران بهره برداری از این پروژه ، شادی و نشاط امروز را به کادر بهداشت و درمان و روح والای شهدای جبهه سلامت تقدیم نمود.

وی تصریح کرد: استان اصفهان با بیش از 10 هزار واحد صنعتی از ظرفیت بزرگ ملی و بین المللی در صنعت برخوردار است که این پتانسیل نیازمند امکاناتی در سطح ملی مانند نمایشگاه بزرگ اصفهان است. که این مهم با تلاش و همکاری ستودنی شهرداری و اتاق بازرگانی اصفهان محقق شد.

استاندار اصفهان همچنین از مردم فهیم استان در خواست نمود که به منظور حفظ جان خود، اعضاء خانواده و شهروندان رعایت پروتکل های بهداشتی را یک تکلیف شرعی و اخلاقی بدانند.

همچنین رئیس اتاق بازرگانی اصفهان در این مراسم افتتاح پروژه نمایشگاه اصفهان را اتفاق مهمی در چرخه اقتصاد ملی دانست و ضمن تشکر از تمامی دست اندرکاران این پروژه، افزود: اگر عشق و همت نبود، امروز شاهد افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان نبودیم.

مسعود گلشیرازی  عملیاتی شدن اقتصاد دانایی محور، درونزا و برون نگر را مستلزم فراهم ساختن ملزومات و ابزارهای مورد نیاز آن دانست و تصریح کرد: شهرهای نمایشگاهی به عنوان یکی از عوامل تاثیرگذار بر چرخه اقتصاد به نقش آفرینی در این حوزه می پردازند.

وی تاکید کرد: وقوع اتفاقات مثبت در اقتصاد ملی با تکیه بر داشته ها و هم افزایی و همراهی نهادهای مرتبط در بهبود محیط کسب و کار محقق خواهد شد و این پروژه نیز با همراهی کلیه عوامل مرتبط از استاندار محترم تا تیم مدیریت اجرایی شهر رقم خورد.

قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان نیز با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه، از آغاز فاز دوم نمایشگاه بین المللی اصفهان در مهر ماه سال آینده با نقش آفرینی اتاق بازرگانی اصفهان بعنوان سهامدار و‌شریک تجاری شرکت نمایشگاهها خبر داد.

وی با بیان اینکه بهره برداری از پروژه مذکور، بیانگر فعال شدن اقتصاد شهر، اشتغال و رونق کسب و کار است ، افزود: نمایشگاه اصفهان نمونه ای از کارهای بزرگی است که با همت مدیران شهری و حمایت های بی دریغ اعضاء شورای شهر محقق شد.

نوروزی همچنین از افتتاح قریب الوقوع پروژه های بزرگی چون سالن اجلاس، سالن گلستان شهدا، و پل شهید سلیمانی و جاده فرزانگان تا پایان سالجاری خبر داد و تاکید کرد: افتتاح این پروژه ها به معنای ایجاد آسایش و نویدبخش زندگی بهتر برای شهروندان است.

علی یارمحمدیان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان نیز در این مراسم با بیان اینکه امروز روز سرنوشت سازی برای صنعت نمایشگاهی و بزنگاهی برای سرنوشت و آینده نمایشگاهی و برگ زرینی بر اقتصاد شهر اصفهان است، گفت: در طراحی پروژه نمایشگاه اصفهان، نه تنها از تکنولوژی روز دنیا بلکه از معماری و گنجینه هنر ایرانی استفاده شده تا گذشته پر افتخار شهر را به آینده آن پیوند بزنیم.

وی گفت : این پروژه تنها به مدد عشق و ایمان در شرایط تحریم های ظالمانه و رکود تورمی حاکم بر اقتصاد و شیوع بحران کرونا به سرانجام رسید.

یارمحمدیان پروژه مذکور را زیباترین و استانداردترین نمایشگاه ایران دانست وابراز امیدواری کرد این مجموعه در یچه ای برای رونق اقتصادی و فعالیت های تجاری باشد.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار