کد خبر: 1025961
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد
مدیرکل بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس استان مرکزی گفت: رونمایی از ۹ عنوان کتاب که ۶ عنوان در حوزه دفاع مقدس وسه عنوان در حوزه نقش فرماندهی حضرت امام (ره) در دفاع مقدس است از جمله برنامه های هفته گرانیگاه در استان محسوب می‌شود.

مدیرکل بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس استان مرکزی گفت: رونمایی از ۹ عنوان کتاب که ۶ عنوان در حوزه دفاع مقدس وسه عنوان در حوزه نقش فرماندهی حضرت امام (ره) در دفاع مقدس است از جمله برنامه این هفته محسوب می‌شود.

سرهنگ پاسدار «غلامرضا کریمی» در جمع اصحاب رسانه با تشریح برنامه‌های هفته گرانیگاه استان مرکزی در چهل سالگی دفاع مقدس، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عمل به فرمایش‌های مقام معظم رهبری کلیه برنامه‌های حضوری با تعداد بالا برای این مناسبت که با عنوان هفته گرانیگاه استان مرکزی نامگذاری شده بود، از دستور کار خارج شده و محوریت برنامه‌ها در ۲ بخش خدمت به محرومان و بیماران کرونایی و تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه‌ها است.
وی ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت هفته گرانیگاه در استان مرکزی در سطح پایگاه‌ها، حوزه‌های بسیج ، ادارات، سازمان‌ها، دستگاه های دولتی و مراکز نظامی و انتظامی استان برگزار می‌شود و شالوده همه این برنامه‌ها رعایت دستورالعمل بهداشتی است.
مدیرکل بنیاد حفط آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت چهل سالگی در استان مرکزی از سوم خرداد ماه شروع شده و بیست و چهارمین هفته آن اجرا شده است و تاکنون بیش از ۷۰ درصد از برنامه‌های انجام شده است.
سرهنگ پاسدار کریمی اظهار داست: بیست و پنجمین هفته این آیین‌ها در تقویم کشوری ویژه استان مرکزی است که با محوریت نقش استان در دفاع مقدس که شامل نقش پشتیبانی مردمی و آحاد مردم، بهداری رزمی ، سنگر سازان بی‌سنگر، رده ها و یگان های نظامی از جمله لشگر ۱۷ ، لشگر ۷۱ روح الله، لشگر ۴۲ قدر، ارتش و جهاد، هلال احمر و سایر رده‌ها است برگزار خواهد شد.
وی افزود: یکی از مهمترین محورهای برنامه های هفته گرانیگاه تولید محتوا است که از سوی ستاد چهل سالگی دفاع مقدس استان تاکنون انجام شده و در حوزه های مختلف تولیدات شاخصی انجام شده است.

سرهنگ کریمی اضافه کرد: رونمایی از ۱۷ عنوان کتاب صوتی،  ۱۵ فوتورمان، ۲۰ موشن گرافی از شهدای شاخص استان مرکزی از جمله دیگر تولیدات ستاد چهل سالگی دفاع مقدس است که در این هفته انجام خواهد شد.
وی افزود: مستند داستانی چرخ گردون که روایت زندگی مجاهدانه مادر شهیدان والامقام کمالی مقدم از شهرستان تفرش از جمله تولیدها است و این مستند به زندگی مجاهدانه بیش از ۵۰ ساله این مادر شهدا می پردازد که با چرخ خیاطی خود از قبل از انقلاب تا به امروز به محرومان و نیازمندان خدمت رسانی می‌کرده است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مفدس استان مرکزی گفت: محور دوم فعالیت‌ها در هفته گرانیگاه خدمت رسانی به محرومان و بیماران کرونایی هدفگذاری شده که فعالیت‌های مختلفی در این راستا از جمله توزیع کمک مومنانه، ماسک و گند زدایی محله‌ها و معابر انجام خواهد شد که در سطح استان و شهرستان‌ها انجام می شود.
سرهنگ کریمی افزود: حضور بسیجیان داوطلب در مراکز درمانی کرونایی برای کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان از جمله دیگر فعالیت ها است که در این هفته انجام خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر