کد خبر: 1025674
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از وقوع ۲ حادثه به دلیل تخریب ساختمان‌های قدیمی در پایتخت طی بامداد امروز خبر داد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران درباره حادثه تخریب و ریزش یک ساختمان در خیابان نبرد شمالی، خیابان ثانی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۲:۴۰ بامداد امروز به وقوع پیوسته که نیرو‌های آتش نشانی پس از اطلاع از حادثه در محل حضور یافته و اقدامات لازم را جهت ایمن سازی ساختمان انجام دادند.

وی افزود: مسؤولان پروژه در ساعات پس از حادثه پاسخگو نبودند و مشخص نبود چند نفر در حادثه تخریب ساختمان دچار آسیب شده‌اند، ولی با بررسی‌های نیرو‌های آتش نشانی و پاسخ مسؤولان پروژه البته با تأخیر مشخص شد که خوشبختانه کسی در زیر آوار نبوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: همچنین ساعت ۳:۴۶ صبح امروز، گزارشی به نیرو‌های آتش‌نشانی اعلام شد که احتمال ریزش آوار در بازاری در خیابان وحدت اسلامی وجود دارد و بر همین اساس دو ایستگاه آتش‌نشانی در محل حضور یافتند.

ملکی گفت: ساختمان قدیمی در کنار پاساژ سه طبقه در بازار خیابان وحدت اسلامی خاکبرداری آن انجام گرفته بود که به همین علت بخشی از مغازه‌های این پاساژ دیوار آن‌ها دچار آسیب و تخریب شده بود که نیرو‌های آتش نشانی نسبت به ایمن سازی این پاساژ نیز اقدام کردند.

وی بیان داشت داد: ۲ نگهبان در پاساژ حضور داشتند که با توصیه نیرو‌های آتش‌نشانی از محل حادثه خارج شدند و خوشبختانه این حادثه نیز مصدومی برجای نگذاشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مسؤولان پروژه‌ها و مالکان ساختمان‌های درحال تخریب خواست که حتماً احتیاط‌های لازم را هنگام تخریب ساختمان انجام دهند چرا که هرگونه بی احتیاطی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد و جان کارگران و افراد حاضر در پروژه را به خطر اندازد.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار