کد خبر: 1025565
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان:
سرهنگ" حسین ترکیان از دستگیری اعضای باند 4 نفره سارقان مسلح احشام در عملیات ضربتی کارآگاهان این پلیس و اعتراف متهمان به سرقت 150 راس دام خبر داد.

گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، " گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت احشام موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام یک سری کارهای ویژه پلیسی و اقدامات هوشمندانه دریافتند یک باند از سارقان حرفه ای ومسلح احشام قصد سرقت در شهرستان های فلاورجان،خمینی شهر ودولت آباد که برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان حین کنترل و رصد هوشمندانه در یکی از راه های مواصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند که در بررسی های صورت گرفته مشخص شد 4 سرنشین این خودرو سارقان سابقه دار و افراد تحت تعقیب پلیس هستند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهمان، یک قبضه سلاح کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری به همراه 30 عدد فشنگ جنگی کشف شد اظهار داشت: در ادامه این عملیات یک دستگاه خودروی کامیون که جهت سرقت احشام از آن استفاده می شد و در مکان دیگری منتظر خبر سارقان بود نیز توقیف و راننده آن نیز دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به 4 فقره سرقت دام که یک مورد آن مسلحانه بوده اعتراف کردند گفت: سارقان در مجموع 150 رأس دام را به سرقت برده بودند که ارزش آنها برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه 4 میلیارد ریال است.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح سارقان در این خصوص پرونده تشکیل و این افراد برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.به

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر