کد خبر: 1025197
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
رئیس کل دادگستری استان اصفهان:
"محمدرضا حبیبی" با تقدیر از تلاش های مجاهدانه نیروهای پلیس، نیروی انتظامی را پیام آور آرامش و سلامت در جامعه عنوان کرد.

به گزارش سعید عرفان منش خبرنگار جوان انلاین از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس کل دادگستری استان، با ارسال پیامی هفته نیروی انتظامی را به سردار" محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان اصفهان و کارکنان این فرماندهی تبریک گفته و از زحمات بی شائبه آنان تقدیر کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در این پیام با بیان اینکه مظهر اقتدار و پیام آور نظم و امنیت در جامعه است گفت: برخود لازم می دانم ضمن گرامیداشت هفته مقدس نیروی انتظامی از تلاش های جهادگونه شما و همکارانتان که همراه و همپای دستگاه قضائی در اجرای عدالت و برقراری نظم و امنیت سهیم بوده و پیام آور آرامش و سلامت در جامعه هستید تشکر کنم.

حبیبی خاطر نشان کرد: امیدوارم نیروی انتظامی در سنگر خطیر استقرار نظم و امنیت و تامین آسایش عمومی و فردی و نگهبانی و پاسداری از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

ایثار بی وقفه نیروهای ناجا، زمینه ساز استقرار امنیت و سلامت اجتماعی است

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان،نیز با تبریک هفته نیروی انتظامی، تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه نیروهای ناجا را زمینه ساز استقرار امنیت و سلامت اجتماعی در میهن اسلامی عنوان کرد.

علیرضا سالاریان هم با ارسال پیام تبریکی به مناسبت هفته ناجا این هفته را به سردار "محمدرضا میرحیدری" فرمانده انتظامی استان اصفهان و مجموعه کارکنان این فرماندهی تبریک گفت.

وی در این پیام با بیان اینکه تامین امنیت، تثبیت نظم و اجرای قانون و عدالت از مهم ترین ارکان ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی است گفت: در کشور ما بخش عمده این از وظیفه بسیار مهم برعهده نیروی انتظامی قرار داده شده که باید گفت انصافاً هم از انجام وظایف خود سربلند بیرون آمده است.

سالاریان، هفته ناجا را فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزر گ مردان جان برکف عرصه نظم و امنیت عنوان کرد و گفت: بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه نیروهای ناجا زمینه ساز استقرار امنیت و سلامت اجتماعی در میهن اسلامی است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان بیان کرد: هفته ناجا را به همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی تبریک گفته توفیقات روز افزون و سلامتی همه این عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت می کنم.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر