کد خبر: 1025189
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱
سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به شیوع کرونا در پایتخت و لزوم برقراری محدودیت‌های بیشتر گفت: در رابطه با چگونگی برگزاری، و یا کاهش احتمالی جلسات به صورت موقف، یکشنبه تصمیم گیری خواهیم کرد.
سرویس جامعه جوان آنلاین: علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در پایتخت در یک رشته توئیت نوشت: «متاسفانه روند ابتلاء به ⁧کرونا⁩ در ⁧شورا⁩ ادامه دارد. از میان همکاران خانم شهربانو امانی عضو شورا و عزیزانی از کارشناسان و پرسنل مبتلا شده اند.

در شهرداری و شورا، محدودیت‌هایی برای حضور اعمال کرده ایم. پیشنهاد قطعی ما به ستاد ملی، همچنان، تعطیلی دو هفته‌ای تهران است ‏جلسات صحن شورا اما، وضعیت متفاوتی دارد. صحن علنی، نبض تپنده شهر و مدیریت شهری است و تعطیلی آن آسان نیست.

به علاوه، جلسات شورا قانونا نمی‌تواند در محلی خارج از شورا برگزار شود. اگرچه بر اساس قانون، برگزاری دو جلسه در ماه وظیفه شوراست و ما در شورای تهران ‏ هشت جلسه برگزار می‌کنیم. در رابطه با چگونگی برگزاری، و یا کاهش احتمالی جلسات به صورت موقت، یکشنبه تصمیم گیری خواهیم کرد و تصمیم نهایی را اعلام خواهم کرد.

اما؛ در رابطه با حضور اهالی رسانه در جلسه یکشنبه و جلسات آتی ‏به جهت کاهش خطر ابتلاء کلیه همکاران (اعم از اعضاء محترم، نمایندگان رسانه‌ها و همکاران روابط عمومی)؛

‏- تقاضا دارم اهالی رسانه، جلسات را به صورت آنلاین دنبال کنند. اگر به هر دلیل، اصرار به حضور هست، امکان استقرار صرفاً در سالن دکتر شیبانی، در طبقه بالای صحن، فراهم است.

‏- به معاونت ارتباطات شورا، ابلاغ کرده ام ضمن توصیه اکید به عدم حضور فیزیکی، تحت هیچ شرایطی، هیچ گونه استثنایی میان رسانه‌ها در بحث ممنوعیت حضور در صحن قائل نشوند.

بدیهی است که رسانه‌ها می‌توانند از تصاویر تنها دوربین حاضر در صحن (یعنی دوربین شورا) در صورت تمایل استفاده کنند.»
 
احتمال کاهش جلسات علنی شورای شهر
منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار