کد خبر: 1025090
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: برای نخستین بار پردیس بین الملل ارس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در ۲ مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد.

عزیز جوانپور  اظهار کرد: امسال پس از تاسیس واحد بین الملل ارس برای نخستین بار در بیش از ۶۰ رشته دکتری و بیش از ۸۰ رشته کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می شود.  

وی اعلام کرد: به تناسب شرکت کنندگان و برگزاری آزمون اختصاصی ظرفیت پذیرش در رشته دکتری و رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ مشخص می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری آزمون اختصاصی در گروه های تکمیلی این واحد دانشگاهی، افزود: پیرو مصوبه جلسه ۱۵ شورای سنجش و پذیرش دانشجو در خصوص برگزاری آزمون اختصاصی در گروه‌های تحصیلات تکمیلی به منظور پذیرش دانشجو در واحدهای مستقر در منطقه آزاد ارس اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحدهای فوق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می‌ کند.

جوانپور ادامه داد: ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس azmoon.org آغاز شده و تا پایان روز جمعه شانزدهم آبان ادامه خواهد داشت.

وی گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری یک میلیون و ۶۰ هزار ریالی نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام کنند البته جدول رشته، محل‌های دایر در واحد بین‌المللی ارس در سامانه ثبت‌نام قابل مشاهده و دریافت می‌باشد.

وی اضافه کرد: هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا ۳۰ کد رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج کند،  آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون (مصاحبه مجازی) در هفته آخر آبان ماه اطلاع‌رسانی می شود.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شهریه واحد بین‌المللی ارس مشابه سایر واحدها و پردیس‌های بین‌المللی دانشگاه آزاد اسلامی و براساس شهریه مصوب سالانه این واحدها تا ۲ برابر شهریه دوره‌های عادی می‌باشد و هرگونه درخواست انتقال و میهمانی واحد بین‌الملل ارس به سایر واحدهای دانشگاهی اعم از عادی یا بین‌الملل ممنوع خواهد بود.

جوانپور اظهار کرد: نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش یا عدم پذیرش شرکت کنندگان در آزمون تخصصی دکتری و کارشناسی ارشد در نیمه اول آذر ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اعلام می شود.   

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر