کد خبر: 1024812
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
طبق آخرین آمار جهانی تاکنون ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند؛ کشور انگلیس با ۸۹۴ هزار مبتلا در رده دهم جهان قرار دارد؛ تاکنون ۲۳۱ هزار و ۴۵ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.
سرویس جامعه جوان آنلاین: بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۴۳ میلیون و ۸۰۰ هزار و ۶۴۴ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، یک میلیون و ۱۶۴ هزار و ۷۸۴ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۳۲ میلیون و ۱۸۷ هزار و ۴۵۰ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۴ هزار و ۶۰۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۸ میلیون و ۹۶۲ هزار و ۷۸۳ نفر رسیده است؛ تاکنون ۲۳۱ هزار و ۴۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۳۶ هزار و ۴۷۰ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۷ میلیون و ۹۴۶ هزار و ۴۲۹ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۱۹ هزار و ۵۲۵ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۱۷ هزار و ۴۲۲ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۴۱۱ هزار و ۵۵۰ نفر رسیده است؛ تاکنون ۱۵۷ هزار و ۴۵۱ برزیلی جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، فرانسه، اسپانیا، آرژانتین و کلمبیا نیز به‌ترتیب با یک‌میلیون و ۵۳۱ هزار و ۲۲۴، یک‌میلیون و ۱۶۵ هزار و ۲۷۸، یک‌میلیون و ۱۵۶ هزار و ۴۹۸، یک‌میلیون و ۱۰۲ هزار و ۳۰۱ و یک‌میلیون و ۲۵ هزار و ۵۲ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های مکزیک با ۸۹۵ هزار و ۳۲۶ نفر و انگلیس با ۸۹۴ هزار و ۶۹۰ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های هند، آمریکا و برزیل به ترتیب با ۷ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۷۰، ۵ میلیون و ۸۳۳ هزار و ۸۲۴ و ۴ میلیون و ۸۶۵ هزار و ۹۳۰ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:
 
جدیدترین آمار جهانی کرونا سه شنبه ۶ آبان ۹۹
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار