کد خبر: 1024649
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
شهردار اصفهان مطرح کرد:
درت اله نوروزی گفت: یکی از مهمترین نکات ارزشمند جشنواره امسال فیلم کودک و نوجوان، فراموش نشدن مسئولیت اجتماعی جشنواره بود.

قبه گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،شهردار اصفهان ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان نیاز به جسارت و ایستادگی در برابر سختی ها داشت که خوشبختانه برگزار کنندگان در عمل، هر دوی این موارد را به خوبی نشان دادند.

وی با بیان اینکه جشنواره امسال فرصت هایی را شکوفا کرد که می تواند مسیر برگزاری آن را در سال های آینده متحول کرده و از تجربه امسال استفاده کنند، تصریح کرد: من از همه برگزارکنندگان این جشنواره، خبرنگاران، هنرمندان و همه زحمتکشان آن قدردانی می کنم.

شهردار اصفهان جشنواره امسال فیلم کودک را دارای نکات ارزشمند بسیار زیادی ذکر کرد و افزود: یکی از مهمترین نکات ارزشمند جشنواره فراموش نشدن مسئولیت اجتماعی جشنواره بود که رفتن گروه های هنری جشنواره به بنت سیستان و بلوچستان، اجرای برنامه برای کودکان در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع)، صرفه جویی در هزینه ها و امکان تخصیص 500 میلیون تومان از اعتبارات جشنواره برای حل مشکل عدم دسترسی دانش آموزان در مناطق کمتربرخوردار اصفهان له امکانات آموزشی از جمله گوشی، از این نکات بود.

وی در ادامه اضافه کرد: با تصویب شورای ترافیک 777 کیلومتر مسیر استاندارد و ایمن دوچرخه سواری در اصفهان احداث می شود که این کار نیز از ارزش بالایی به ویژه در شرایط کرونا برخوردار است. این مسیرها می تواند علاوه بر افزایش سلامتی مردم به حل مشکلات ترافیکی و کاهش آلودگی هوا کمک کند.

نوروزی تاکید کرد: اجرا و طراحی این مسیر دوچرخه از مدت ها قبل آغاز شده بود که طبق برنامه ریزی های انجام شده امیدوارم تا پایان سال بخش بسیاری از این مسیرها اجرا شود.

وی گفت: با اجرای این پروژه حلقه بزرگ دوچرخه سواری در شهر اصفهان شکل می گیرد، همه مسیرها در حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در شهرداری شناسایی و کارشناسان در حال طراحی این مسیرها هستند که بعد از تکمیل اجرایی می شود، به همه شهرداران مناطق نیز ابلاغ شده در مناطق خود این مسیرها را اجرایی کنند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه 300 کیلومتر از این مسیر 777کیلومتری درجه یک است، تصریح کرد: عرض این مسیر درجه یک، دو متر است که با جدول گذاری به صورت ایمن جداسازی شده و در قالب یک مسیر یک طرفه و دوطرفه اجرا می شود.

وی 55 کیلومتر از مسیر دوچرخه را درجه دو ذکر کرد و افزود: این مسیر با خط کشی و علائم ترافیکی در سمت راست خیابان ساخته می شود.

نوروزی با بیان اینکه 35 کیلومتر از این مسیر نیز درجه سه محسوب می شود که با خط کشی در پیاده رو در سمت چپ خط پارک ساخته می شود، تاکید کرد: 30 کیلومتر مسیر هم درجه 4 است که در مسیر خط BRT ساخته می شود، هم اکنون در اصفهان 42 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری وجود دارد که نیاز به اصلاحات دارد و این اصلاح در حال انجام است.

وی گفت: امیدوارم اجرای این مسیرهای دوچرخه بتواند تحول بزرگی در اصفهان ایجاد کند و اصفهان مانند سایر کارها، در این امور نیز در کشور پیشتاز باشد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار