کد خبر: 1024545
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۷
در عملیات کارآگاهان پليس استان مرکزی
رئیس پلیس آگاهي فرماندهي استان مرکزی گفت: مردي که زنی ۴۱ ساله را در شهرستان اراک، به قتل رسانده بود، در عملیات کارآگاهان پليس استان، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ" کامیار چهری" رئیس پلیس آگاهي فرماندهي استان مرکزی گفت: در روز ۳۰ مهرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از منازل مسکونی شهرستان اراک، بلافاصله کارآگاهان پلیس مرکزی به محل اعزام شدند.

چهری اظهار کرد: سرانجام با حضور پلیس در محل مذکور مشخص شد جسد زنی ۴۱ ساله از سوی فرزندش در کمد دیواری منزلش کشف شده است که در ادامه تحقیقات جنایی، پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده و تحقیقات لازم برای شناسايي و دستگيري قاتل از سوی کارآگاهان پليس آگاهي استان مرکزی آغاز شد.

وی اظهارکرد: در همان دقایق ابتدایی تحقیقات پلیس سرنخ هایی از متواری شدن قاتل به سوی یکی از استان های غربی بدست آمد و پس از بازگشت دوباره فرد متواری به شهرستان اراک، با حضور بهنگام مأموران، فرد مورد نظر در عملیاتی هدفمند از سوی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال داده شد.

رئیس پلیس آگاهي فرماندهي استان مرکزی اظهار داشت: این مرد ۳۰ ساله، در بازجويي هاي صورت گرفته از سوی کارآگاهان سرانجام لب به اعتراف گشوده و اظهار داشت که از مدتها پیش با مقتول ازدواج موقت کرده بوده است که در روز حادثه در منزل مسکونی همسرش، به علت مظنون شدن او به وی و برداشتن گوشی همراهش، با او درگیرشده و بر اثر شدت عصابيت با دست های خود او را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری، از محل حادثه متواری شده است.

چهری در پایان افزود: پس از اعتراف صريح متهم به قتل همسرش، ، پرونده قاتل براي سير مراحل قانوني به دستگاه قضائی ارسال شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار