کد خبر: 1024391
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:
علیرضا قاری‌قرآن از اختصاص زمین به طرح اقدام ملی مسکن نجف آباد خبر داد و گفت: تغییر کاربری این اراضی در کمیسیون ماده ۵ استان مورد موافقت قرار گرفت و به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (اصفهان)، علیرضا قاری‌قرآن مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار کرد؛ با رایزنی‌های بعمل آمده  تغییر کاربری ۱۰ هکتار زمین در راستای طرح اقدام ملی مسکن نجف آباد در کمیسیون ماده ۵ استان مطرح و به تصویب رسید تا  پاسخگوی نیاز اقدام ملی ساخت مسکن در این شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه پیشبرد طرح اقدام ملی مسکن با توجه به ضرورت‌ها و نیازهای فعلی جامعه از اولویت‌های این اداره کل است، اذعان داشت: در این راستا مکان‌یابی اراضی مناسب صورت پذیرفت و در شهرستان نجف آباد زمینی به مساحت ۱۰ هکتار به این طرح اختصاص یافت.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: با وجود اینکه اراضی مورد نظر در سنوات گذشته واگذار شده بودند اما به دلیل موقعیت مناسب و بنا بر مصوبه شورای مسکن شهرستان نجف‌آباد این زمین ها به دولت بازگردانده شد تا در راستای تامین مسکن مناسب برای مردم در قالب طرح اقدام‌ملی مسکن قرار گیرد.

وی گفت پیش‌بینی می‌شود حداقل ۴۰۰ واحد مسکونی در این اراضی ساخته شود.

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار