کد خبر: 1024219
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
استاندار آذربایجان شرقی:
استاندار آذربایجان‌شرقی بر نقش مهم و محوری نیروی انتطامی در تامین امنیت کشور تاکید کرد و گفت: ناجا محور اصلی امنیت فیزیکی و روانی جامعه است.

محمدرضا پورمحمدی  در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی استان با تبریک هفته نیروی انتظامی به فرماندهان و کارکنان تلاشگر ناجا، از تلاش‌ها و خدمات شبانه‌روزی آنان برای استقرار نظم و امنیت در استان قدردانی کرد.

وی با اشاره به مسوولیت‌های سنگین ناجا در عرصه های گوناگون، اظهار داشت: نیروی انتظامی در تمام لحظه‌های سخت و دشواری که بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد ناامنی در کشور بوده‌اند تا پای جان در صحنه حاضر و ناظر بوده است.

پورمحمدی به سعه صدر، صبر، درایت و نگاه راهبردی نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: این عوامل موجب شده که به‌رغم تلاش دشمنان برای ایجاد درگیری و آشوب و ناامن کردن فضای کشور، تمامی حوادث و اتفاقات به خوبی و با کمترین حاشیه مدیریت شود.

وی با بیان اینکه امنیت فیزیکی و روانی جامعه مدیون حضور فعال و پرتلاش نیروی انتظامی است، ادامه داد: ناجا در تمام روزهای سخت و شاد در کنار مردم بوده و مردم هم قدردان تلاش‌های فرماندهان و کارکنان تلاشگر آن هستند.

پورمحمدی امنیت را مهم‌ترین عامل توسعه و بزرگ ترین دستاورد نیروی انتظامی دانست و اضافه کرد: با وجود تلاش دشمنان و بدخواهان برای مخدوش کردن این دستاورد، شاهد ارتقای روزافزون امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران هستیم.

به گزارش ایرنا،  فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی هم در این دیدار آرامش حاکم بر استان را حاصل انسجام مدیریتی و هماهنگی همه نیروهای نظامی و انتظامی عنوان کرد و گفت: این انسجام و هماهنگی فرصت بی‌بدیلی برای توسعه و پیشرفت استان است.

سردار حسین عبدی با بیان اینکه امروز نیروی انتظامی از پختگی لازم برای مواجهه با انواع بحران‌ها و حوادث برخوردار است، افزود: نیروی انتظامی استان براساس شاخص‌های اعلام شده، موفقیت‌های قابل توجهی به دست آورده است که افزایش صددرصدی کشف در حوزه مواد مخدر و کاهش ۱۴ درصدی حوادث جاده‌ای از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: مردم استان همواره در روزهای سخت، حامی و پشتیبان نیروی انتظامی بوده‌اند و جا دارد از آنها تشکر کنیم.

امسال به دلیل تقارن هفته نیروی انتظامی با ایام اربعین حسینی و دیگر مناسبت‌های مذهبی و پایان ماه صفر، مراسم گرامیداشت این هفته از ۲۷ مهر ماه آغاز شده و تا دوم آبان ماه ادامه می یابد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر