کد خبر: 1024210
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی با اشاره به لزوم اجرای هوشمندسازی مدارس در شرایط کرونایی گفت: تا پایان سال جاری همه مدارس شهری و روستایی استان که امکان ارائه سرویس اینترنت پرسرعت در آنها وجود دارد، به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

محمد فرزاد با بیان جزییات مربوط به پروزه هوشمند سازی مدارس در شهرستان بناب خاطرنشان کرد : طی اقدامات صورت گرفته در شهرستان بناب، سرویس های اینترنت ADSL به همراه مودم و یا بدون مودم به ۶۳ مدرسه روستایی و ۵۷ مدرسه شهری در این شهرستان که تاکنون فاقد سرویس اینترانت یا سرویس ADSL  بودند، بصورت ۲ سال اتصال رایگان داده شده است.

وی همچنین افزود : سرویس اینترنت ADSL بدون مودم به مدرسه های روستایی و شهری شهرستان بناب که قبلا دارای سرویس هایی مانند ADSL یا اینترانت به همراه مودم بوده اند، اعطا شده است و  سرویس قبلی آنها به توپولوژی مورد نظر تعریف شده و ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

نماینده وزیر ارتباطات در استان آذربایجان شرقی در مورد سرویس های مودم همراه اول و ایرانسل هم اعلام کرد: این سرویس در چهار مدرسه روستایی در شهرستان بناب که فاقد امکان ADSL بوده اند و دارای پوشش یکی از اپراتورهای همراه اول یا ایرانسل بوده اند، برقرار شده است.

وی افزود: سرویس مودم های وب  در یک مدرسه روستائی بناب که دارای پوشش های وب بوده به همراه ۲ سال اتصال رایگان برقرار شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر