کد خبر: 1024180
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
معاون بهره بردرای توسعه آب شرکت اب و فاضلاب خراسان رضوی؛
معاون بهره بردرای توسعه آب شرکت اب و فاضلاب خراسان رضوی از شناسایی و قطع ۲۰۱ فقره انشعاب غیر مجاز آب در شش شهرستان این استان در نیمه نخست امسال خبرداد.
مهدی جهان طلب این شهرستان ها را تربت حیدریه، تایباد، مه ولات ، سرخس ، طرقبه و کاشمر اعلام کرد وافزود: تربت حیدریه با اجرای طرح پیمایش در 35 روستا موفق به شناسایی و قطع 99فقره انشعاب غیر مجاز آب  شد.
وی با اشاره به 44فقره کشفیات امور طرقبه شاندیزاظهار داشت:  در شهرستان های سرخس 30، تایباد 19، مه ولات  5و کاشمر هم 4فقره انشعاب غیر مجاز کشف شده است.
وی با بیان اینکه این انشعابات علاوه بر واحدهای مسکونی در دامداری ها و واحدهای تجاری و حتی غسالخانه مورداستفاده غیر مجاز قرار گرفته است ، شناسایی و قطع انشعابات غیر مجاز را در راستاي تحقق عدالت اجتماعي  و همچنین جلوگیری از وارد آمدن خسارت  بیشتر به شبکه های توزیع و آلودگی آب شرب شهروندان عنوان کرد .
به گفته جهان طلب اكيپ هاي شناسايي و قطع انشعابات غيرمجاز در شهرها و روستاهاي استان به طور مرتب وضعیت شبکه های توزیع آب را مورد بررسی قرار می دهند .
وي با تاکید بر تداوم شناسایی و قطع انشعابات غيرمجاز آب تصريح كرد : با برخورد جدي با انشعابات غيرمجاز ،  بخشي از مشكل كم آبي مرتفع خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: انشعابات غیر مجاز پس از طی مراحل قانونی و اداری با پرداخت جریمه و مطالبات شرکت به مجاز تبدیل شده و در غیر این صورت متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار