کد خبر: 1023997
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۸
تحقیقات پلیس پایتخت برای بازداشت عاملان شهادت یکی از بسیجیان شرق تهران که دو روز پیش اتفاق افتاد در جریان است.
سرویس حوادث جوان آنلاین: ساعت‌۱۹ شامگاه یک‌شنبه ۲۷‌مهر به مأموران پلیس تهران خبر رسید تعدادی اراذل و اوباش منطقه تهرانپارس درگیری خونینی را رقم زده‌اند. با اعلام این خبر تیمی از مأموران پلیس به سرعت به محل حادثه اعزام شدند و دریافتند لحظاتی قبل هفت‌نفر از اراذل و اوباش منطقه، بسیجی ۴۰‌ساله‌ای را به نام محمد محمدی که از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ۱۵۳‌عاشورا است، با ضربات چاقو به شدت زخمی و از محل گریخته‌اند. همچنین مشخص شد مرد زخمی برای درمان به بیمارستان فلکه سوم تهرانپارس منتقل شده‌است که مأموران پلیس برای تحقیقات بیشتر راهی بیمارستان شدند. وقتی مأموران به بیمارستان رسیدند، تیم پزشکی اعلام کردند بسیجی زخمی براثر شدت جراحات و خونریزی شدید روی تخت بیمارستان فوت شده‌است. بنابراین پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و تیمی از کارآگاهان اداره‌دهم پلیس آگاهی به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی وارد عمل شدند. بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد دقایقی قبل از درگیری خونین، پسر جوانی که از اوباش منطقه تهرانپارس است، هنگام پارک خودرواش در نزدیکی نانوایی آینه خودرواش با دست زن رهگذری برخورد می‌کند. پس از این زن جوان به راننده اعتراض می‌کند که راننده از خودرو پیاده می‌شود و با زن جوان مشاجره لفظی می‌کند. در این میان مردم به هواخواهی زن جوان وارد مشاجره می‌شوند و از راننده می‌خواهند درگیری را خاتمه دهد.

در چنین شرایطی پسر شرور که با اعتراض اهالی محل روبه‌رو می‌شود با خودرو از محل می‌رود، اما دقایقی بعد برای عرض اندام و انتقام از اهالی، همراه شش‌نفر از دوستانش به محل می‌آید و درگیری خونینی را رقم می‌زند. گفته‌های شاهدان و تحقیقات میدانی حکایت از این داشت که پسر شرور وقتی با دوستانش برای درگیری به محل حادثه می‌آید پس از فحاشی به زن جوان شروع به عربده‌کشی می‌کند و به اهالی محل می‌گوید که چرا به هواخواهی زن جوان با او درگیر شده‌اند.

در این لحظه که اوباش فحاشی می‌کنند، محمد محمدی برای میانجیگری و انجام فریضه امر به معروف ونهی از منکر از افراد درگیر می‌خواهد، عفت کلام را رعایت کنند و به درگیری خاتمه دهند که یکی از افراد شرور با او درگیر می‌شود و او را با چاقو به شدت زخمی می‌کند و بعد از آن همگی از محل فرار می‌کنند.

یکی از شاهدان عینی گفت: راننده خودرو وقتی با زن جوان درگیر شد، تعدادی از اهالی محل به طرفداری از زن جوان از پسر شرور خواستند محل را ترک کند و او هم با خودرواش رفت، اما دقایقی بعد دوباره همراه دوستانش با خودروی پرایدی و یک موتور سیکلت به محل آمد و در جلوی نانوایی شروع به فحاشی کردند که مرد بسیجی به عنوان میانجیگری و خاتمه دادن به این درگیری با آن‌ها حرف زد و یکی از آن‌ها هم او را با چاقو زخمی کرد. بنابراین همزمان با انتقال پیکر بسیجی فوت شده به پزشکی قانونی، مأموران تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری عاملان این درگیری آغاز کردند و ساعتی بعد موفق شدند، دو نفر از اعضای درگیری را دستگیر کنند. تلاش برای دستگیری پنج‌متهم فراری ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار