کد خبر: 1023768
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
سردار مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

سردار مولایی فرمانده و حجت الاسلام یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با صدور پیامی مشترک فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار عباسعلی محمدیان
فرمانده محترم نیروی انتظامی استان البرز

حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می‌دهد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پس از گذر از مقطع ادغام و شکل گیری و نیل به انسجام و استحکام تدریجاً به یک سازمان کارآمد و مؤثر برای نظام و جامعه اسلامی تبدیل و هم اکنون با اشراف و تسلط متناسب با الزامات و پدیده‌های مأموریتی به شرایط مطمئن و خرسندکننده‌ای در اجرای موفق مأموریت‌ها و انتظارات فراروی دست یافته است.

امنیت و آسایش در شمار ارزشمندترین نعمت های الهی، رکن اساسی توسعه و پیشرفت در عرصه های مختلف و مسؤلیت بزرگ و رسالت خطیری است که نیروی انتظامی مفتخر به انجام آن می باشد.

بدون شک، پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، بستری امن، سالم و با آرامش را طلب می‌کند تا در سایه این امنیت، فعالیت‌ها با قدرت و سرعت بیشتری شتاب گیرد و برقراری نظم و امنیت اجتماعی تنها در اثر زحمات مخلصانه همه این عزیزان واقعیت پیدا می‌کند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را خدمت حضرتعالی و همکاران محترمتان در استان البرز و خانوادهای ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی شائبه این نیرو، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در راه انجام وظایف و رسالت های محوله، از درگاه ایزد منان مسالت داریم.

سرتیپ دوم پاسدار سید یوسف مولایی فرمانده سپاه استان البرز

حجت الاسلام و المسلمین یوسفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه استان البرز

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار