کد خبر: 1023659
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با درخشان توصیف کردن کارنامه وزارت ورزش و جوانان در توسعه زیر ساخت‌ها گفت: تلاش بر این بوده که در اقصی نقاط کشور اماکن، سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی احداث و در اختیار مردم قرار بگیرد.
به گزارش جوان آنلاین و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، در نخستین روز هفته تربیت بدنی و ورزش و همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع)، آئین غبارروبی از مزار شهید گمنام دفاع مقدس و تجلیل از خانواده گرانقدر شهدای ورزشکار به همت وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران و به میزبانی فدراسیون جانبازان و معلولین برگزار شد.
احمدی در این مراسم با قدردانی از همه کسانی که در عرصه ورزش کشور تلاش و جهاد می‌کنند و در جهت ارتقای نشاط و کسب افتخارات قدم برمی‌دارند، گفت: هفته تربیت بدنی فرصتی است که بتوانیم دستاورد‌های ورزش را اطلاع رسانی کنیم و مردم را در جریان آن‌ها قرار دهیم، چرا که تلاش زیادی در حوزه گسترش ورزش انجام می‌شود.
وی با درخشان توصیف کردن کارنامه وزارت ورزش و جوانان در توسعه زیر ساخت‌ها توضیح داد که تلاش براین بوده تا در اقصی نقاط کشور اماکن، سالن‌ها و مجموعه‌های ورزشی احداث و در اختیار مردم قرار بگیرد.
معاون وزیر ورزش و جوانان افزود: بیش از ۴ هزار پروژه ورزشی در چند سال گذشته به بهره برداری رسیده و بیش از ۱۳۰ پروژه را در هفته تربیت بدنی به بهره برداری خواهیم رساند.
او با بیان این مطلب که هدف وزارت ورزش و جوانان مشارکت حداکثری مردم در اقصی نقاط کشور در حوزه ورزش است به افتتاح ۴۵۰ خانه ورزش روستایی در هفته جاری و ۱۱۵۰ خانه ورزش روستایی تا پایان سال اشاره کرد و گفت:تلاش خواهیم کرد تا پایان دولت مجموعا هفت هزار پروژه ورزشی در اختیار مردم قرار گیرد.
دکتر احمدی این نکته را مورد توجه قرار داد که در توسعه ورزش همگانی تلاش گسترده‌ای صورت گرفته و تعامل با سازمان بسیج ورزشکاران، نیرو‌های مسلح، شهرداری‌ها، دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش بسیار مهم و اثر گذار است.
او تاکید کرد: برای برداشتن گام‌های بلند به مشارکت حداکثری، همدلی و هم افزایی بیشتر میان نهاد‌ها و ارگان‌ها نیاز داریم و دراین صورت است که می‌توانیم شاهد حضور گسترده مردم در عرصه ورزش باشیم.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی با بیان اینکه اولویت اصلی در وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی است، یادآورشد: هدف ما ارتقا سطح سلامتی، نشاط اجتماعی و در ارتقای کیفی سلامتی و تندرستی زندگی مردم است.
او در بخش دیگری از سخنانش توضیحاتی را در خصوص بخش قهرمانی ارایه کرد و اظهار داشت: با وجود مشکلات بسیار، ورزشکاران ما با حضور در میادین مهم بین المللی از جمله المپیک‌ها و مسابقات آسیایی توانسته اند افتخارات بسیاری را برای کشورمان با ارمغان بیاورند.
دکتر احمدی در ادامه بعد دیگر ورزش را بعد فرهنگی آن عنوان کرد و گفت: در حوزه فرهنگی شاهد اتفاقات ارزشمند زیادی در ورزش بوده‌ایم. بیش از ۵ هزار شهید ورزشکار دفاع مقدس برای این آب وخاک جانفشانی کردند و پهلوانان بی بدیل این مرزو بوم هستند که جامعه ورزش به این پهلوانان معظم افتخار می‌کند.
وی تاکید کرد: حضور ۱۳۵ شهید ورزشکار، میان شهدای مدافع حرم بیانگر عجیبن بودن این عزیزان با معنویت است و ما افتخار می‌کنیم به اینکه ورزشکاران کشورمان در میادین مختلف افتخارآفرین، مروج اخلاق، ارزش‌های انسانی و فرهنگ دینی هستند.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی کشورمان تصریح کرد: شهدا در قلب ما جای دارند و مفتخریم که فدراسیون‌های ورزشی ما از جمله تکواندو، کشتی و جانبازان و معلولین میزبان پیکر پاک این عزیزان هستند.
او در پایان اظهار امیدواری کرد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهد، ایثارگران وجانبازان کشورمان باشیم و از وجود پربرکت این عزیزان بهره‌های معنوی ببریم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار